Ik moet konijnen en beren zoeken in free-roam voor de challenges. Echter waar zijn deze te vinden? Als ik de MAP bekijk dan zie ik wel afbeeldingen van dieren. Eenmaal aangekomen is er echt in de wijde omtrek niets van deze dieren te zien. Kan iemand de plaatsen aangeven waar dit ongedierte zich bevind? Ik hoor sommige dat ze met hun posse op meer dan 20 beren stuiten en/of puma's WTF ik niet hahaha.
Waar kan je eigenlijk die challenges bekijken? ( Bluk zoveel van die bloemen, Kill aantal van die beesten )
Gewoon van iemand in de wildernis vlakbij MacFarlane's ranch heb ik de eerste gekregen, denk dat ik hem wel geholpen had rovers te verjagen ofzo, die map gaf hij in elk geval nadien.
Gewoon de game gaan spelen en dan kom je vanzelf op een willekeurige plek de eerste treasure hunter tegen.
Inderdaad, 1500 dollar uitgeven aan twee deeds voor drie sterren paarden is warm aan te bevelen. Zelfs als je paard dan doodgaat kun je em altijd vrijwel direct terugkrijgen door de deed opnieuw te activeren. En nog beter: als je in de wildernis bezig bent (bijv hunting challenges) kun je van deeds switchen waardoor de game saved zonder dat er 6 uren verstrijken. En dan hoef je ook nooit je zuur verdiende materialen kwijtraken door middel van een grizzly of panter die ineens uit de bosjes springt!
Zeker niet. Soms regent het, heb al meerdere malen free roam een stevig onweer gehad, en niet enkel missiegebonden (zoals bv. bij de drijf-het-vee-bijeen o.w.v de thunderstorm missie van Bonny).
Telt dat dan nog wel mee voor je Achievement van 20 missie's met hetzelfde paard? Ik geloof namelijk dat ik die achievement mis ben gelopen... :
Vinden jullie de game een beetje 'tegenvallen' na de hype? Dat je er toch iets meer van had verwacht zeg maar?
Regen en onweer en dan naar het hutje bij het meer in Tall Trees. Perfecte atmosfeer! Vooral als er een Grizzly rond het hutje loopt. Had ik gister gehad.