1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19

    Inderdaad 14-15 euro. Ik koop 'm sowieso niet : ) Ik ga geen game uitbreiden met 10 maps voor 30 euro..
     
  2. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben helemaal hyped voor de nieuwe maps eigenlijk, ben er wel weer aan toe. De maps uit het vorige mappack ken ik inmiddels wel, daarvan haat ik nu Salvage alleen met passie. Dus nu hopelijk wel 5 leuke nieuwe maps. Alleen Trailerpark dig ik niet zo heel erg. De kleine ruimtes gecombineerd met Commando Pro maken het tot een knifing hell denk ik, ook niet echt heel geschikt voor snipen. Iets wat ik eigenlijk alleen nog maar doe. Fuel lijkt me erg leuk, mede doordat er niet echt een level is waar zon in overvloed is en wat betonnen straten en shit heeft. Kreeg er een beetje Battlefield-gevoel bij. Carnival lijkt me echt hele grote pret worden, vooral wat Robert zegt, die call-outs hoeven iig niet meer bedacht te worden. Heerlijk toch?

    Vacant en Strike zijn top, al ken ik Strike totaal niet, dus dat is voor mij ook een volledig nieuwe. Op de een of andere manier krijg ik die nooit als ik weer eens COD 4 speel.:)

    Ik kan maar niet stoppen met dit spel, weet niet wat het is, waarschijnlijk een combinatie van de community en de snelle gameplay (vooral snipen). Maar mensen die zeggen dat dit spel slecht is zijn niet goed bij hun hoofd, want een slecht spel ga je niet 6 maanden na release nog volop spelen. Zeker niet met zoveel tienduizend mensen.

    Wanneer komt die nieuwe mappack trouwens uit? Ik hoorde aankomende vrijdag, maar volgens mij is het volgende week vrijdag gecombineerd met een double-xp weekend?
     
  3. Remco

    Remco Guest

    Er zijn nooit genoeg maps. Ik speel echt veel te vaak op storm. Wel lelijk dat ie gelijk dat plekje geeft, maar goed, gewoon proberen :cool:
     
  4. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    @0chaos:
    Whut?:eek: Intense haat aan Salvage? Haters zijn verlaters! Salvage is de bomb!:mad:
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind Slavage in 3rd person team tactical ook wel goed te doen, met name voor CTF is het wel een grappige map omdat beide vlaggen erg goed te verdedigen zijn maar als je de vlag eenmaal van zn plek hebt heb je meerdere routes om te lopen.
     
  6. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet het niet, op de een of andere manier is hij niet prettig om FFA en SND op te spelen, en die 2 speel ik alleen maar. Ik heb geen zin om overal vandaan met de SPAS in 1 keer dood te kunnen zijn en er wordt ook nog eens zoveel gecamped overal, niet normaal.
     
  7. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ik vond de Stimulus map pack in ieder geval veel beter als die CoD 4 map pack. Heb nu misschien al 1 dag speeltijd alleen maar Stimulus game mode gedaan, dan vind ik het die 13 euro ook wel waard.
     
  8. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    FFA @ Salvage is echt de beste combi als je het mij vraagt. Maar met intervention ben je er kansloos inderdaad, daar moet je dan ook niet aan beginnen. Gewoon een leuke submachine erbij pakken en knallen maar.

    Kutste maps uit het hele spel vind ik overgrown en storm, laat dat nou net 2 maps uit de DLC zijn. Twijfel dan ook of ik de volgende DLC ga halen, ach, vast wel 8)
     
  9. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm, inderdaad. Maar ik ben wel beter met een sniper dan een ump denk ik. Het valt ook opzich wel mee, misschien was het niet het perfecte voorbeeld. Ik word gewoon gek van al die verrekte campers met shotties daar.
     
  10. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Salvage is waarschijnlijk m'n favoriete nieuwe map, ik presteer bijna altijd goed op die map en dan voornamelijk bij S&D. Er zijn in feite maar 3 paden waar je op hoeft te letten wanneer je aan de zijde van het hondenhok spawned, de andere spawn is iets lastiger omdat je minder zicht hebt naar de andere zijde maar komt in feite op hetzelfde neer.

    2 mensen even een claymore bij 1 pad plaatsten en dan komt er bijna niemand meer langs:D
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Is er nog steeds een manier om die map-pack gratis voor vrienden te laden? Heb zaterdag een LAN, zou fijn zijn als m'n buddies die ook hadden. PM me ff ...
     
  12. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja, staat gewoon op youtube. :9
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    I R LAZEH!
    Link me ff Ferr.
     
  14. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Prestige 9 bitches!:cool:
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Hoeveel speeltijd heb je er opzitten?
     
  16. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Iets meer dan 20 dagen.
     
  17. rawkus

    rawkus OMFG!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    1
    Double XP!!

    Dit weekend issut weer DOUBLE XP WEEKEND - volgens mij maandag ook nog ivm MEMORIAL DAY in de USA!! :b:
     
  18. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijk net wanneer ik examens heb :+
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    En hoeveel van die tijd heb jij gespeeld en niet 1 van je 3(?) broers? :+
     
  20. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Inderdaad, en Red Dead Redemption heb :+.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina