We moeten vaker XBW shoot-outs hebben. Dulle wou geen posse met me vormen, ookal waren Ferron en Fiasco wel een posse. -sniff-
Maar dan private doen en als het kan op een klein stuk. Met z'n alle in die saloon in Armadillo! Of alleen Armadillo lijkt me wel tof.
Ik weet dat jij als een magneet achter mijn naam aankomt, dus toen ik jou zag (vlak voordat ik vertrok) kreeg ik wel een vaag voorgevoel ja. Had niet door dat je me een invite had gestuurd. Ik negeer die dingen meestal, dus dat zal ik bij jou ook wel onbewust hebben gedaan.
Thx voor de hulp, anyways: Router aan en uit gezet/reset In CMD systeem van pc std gateway ip opgezocht en daar in PNHP aangezet in dat internet menu (ip in typen en browser enzovoorts) Multiplayer savegame verwijderd (multiplayer en nog zoon exodus savegame oid) En nog steeds doet hij het niet
Ik denk dat de saloon te klein voor ons is . Vandaag was ook rond Armadillo. Het viel me wel op dat niemand echt cover gebruikte. Schrok je tenminste wel toen ik je voor het eerst dood schoot? Of schoot je mij als eerst dood ?
Nee, ik had je toevallig al op de map gezien. Uhm, ik bedoel: Oh jee, ik was me dood geschrokken! Ik vind de besturing van RDR te lomp om lekker cover te gebruiken, dus laat ik dat meestal achterwege.
Maar volgens jullie krijg je dus wel degelijk kill assist? Zelf kan ik er best mee leven,maar vooral een vriend van mij in de party net zei dat ie het absoluut een tegenvallend puntje aan de game vond, ik snap dat ie dat zegt, want nergens krijg je echt te zien dat er inderdaad een kill assist is.
Zomaar.Ik vind cover zoeken best lekker werken, alleen uit de cover gaan is af en toe erg irritant. 'QFT".
Voor mensen die moeite hebben om een multiplayer te joinen, stel je xbox in op DMZ in je router. Vriend van me probeerde me gisteren een paar keer te joinen, zonder succes. DMZ ingesteld en het werkte wel! Wel leuk als je in een free roam zit met 16 mensen!
ik zit hier met meerdere xboxen en wordt er ook afgegooit tijdens het spelen. maar als ik ze in DMZ wil zetn moet ik beide ip's van de xboxen toevoege3n tog neem ik aan ??
Hier doet de MP het al weer niet meer, even kijken of ik dat DMZ kan regelen en anders geef ik de hoop op. Mhm, dunno lees wel wat over DMZ in mijn router settings maar zie nergens om het te veranderen, heeft het een andere naam ofzo?
bij mij werkt mp ook nog steeds niet geen idee waar het aan ligt is er wat bekend over een update voor de mp
ik heb nu volgens mij het ip van me xbox aan me DMZ toegevoegd en nu zit ik al een tijdje online zonder problemen
Zover ik het weet is er helaas geen nieuws over het hele MP gebeuren. De patch die ervoor moest zorgen dat alles weer goed ging werken, is eral. Zullen we vanavond een XBW shoot-out houden?
Net wat potjes gespeeld, werkte opeens wel van private naar public. Nu DMZ aanzetten, even kijken of het werkt.