ja ik.
Lichtelijk telleurgesteld.
Careermode is leuk qua opzet, alleen gaan je stats absurd achteruit als je op bepaalde elementen niet traint. Net alsof je vechter dan alles vergeet ofzo.... Verder duurt dat trainen allemaal zo tergend lang.
Commentaar: Erg veel hetzelfde als 2009. (geen probleem voor mensen die 2009 niet hadden of course, maar ik krijg er wel een beetje deja vu gevoel van)
Title mode- leuk, maar dit had al in 2009 moeten zitten. Dit zat notabene in de oude ufcgames uit 2000....
Eventmode- kun je je eigen gala maken . Leuke optie. je schijnt ook gala's te kunnen downloaden, maar dat heb ik nog niet gezien.
Onlinemodie- nog niet gedaan, maar ik lees op het forum van het spel zelf erg veel geklaag dat het niet speelbaar is. GROOT minpunt dus.
Roster- vechters lijken wel erg goed op de echte!
- Menu structuur - . als je het spel opstart moet je eerst al een minuut wachten omdat hij ergens naar moet connecten???????
- Spel loopt soms niet helemaal vloeiend. Speelde gisteren met Clay Guida en die heeft heel lang haar wat meedeinst. Had net het idee alsof hij het hierdoor niet trok ofzo. Framerate lag beduidend minder.
Maarja op dit moment toch het de beste MMAgame die er is.
Maar ik weet wel dat 2011 hier niet in huis komt.
Laatst bewerkt: 29 mei 2010