Gang hideouts zijn echt geweldig voor EXP. Echter is er wel een bug bij de hideout in de mijn. Ik heb het twee keer gedaan en telkens zit er één treasure hunter in de bergen.
ik ben nu al lvl 17, voeg me maar toe als je een keer iets wilt spelen! Maar wie weet hoe je die achievement moet halen Spoiler om van blackwater naar escalara te rijden in de free roam
Op je paard rijden van Blackwater naar Escalara voordat de zon weer ondergaat . Lijkt me best duidelijk.
Deze game is echt veel toffer online als GTA IV imo! Gisteren een paar potjes gespeeld, en deze maps zijn gewoon veel leuker om te spelen in combinatie met honderd keer zoveel unlocks.
Ik add je ook ff! (Voor de hide-outs dan!) Misschien kunnen we gelijk voor die Blackwater-Escahuppeldepup achievement gaan? :b:
Dat hoeft volgens mij niet met meerdere personen, maar dat kunnen we wel doen. Ik ben even eten voordat ik jullie join. Je ziet me wel verschijnen.
Misschien kunnen we bij de ene mijn hideout een koets stelen waar we vervolgens met zijn allen in gaan rijden. Fiasco weet waarschijnlijk wel waarover ik het heb. IIG, zo kunnen we het allemaal tegelijk krijgen en kunnen we de bestuurder de schuld geven als we het niet halen .
ik weet ook wel waar die staat Spoiler bij die mijn hide out maar werkt het ook als je met een koets gaat? dat zou wel tof zijn \o/
Volgens mij staat er gewoon in de zin 'die ene mijn hideout'' . En lijkt me van wel! We kunnen het proberen. E: 1e potje toen ik online ging, was nogal waardeloos..