Apple iPhone [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WinterBase, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Nette deal. Al zou ik echt wachten op de iPhone HD. :+

2. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Haha! Nee ik ben klaar met wachten op dingen... ;) Daarnaast zal een iPhone 3GS al een HUGE verbetering zijn ten opzichte van mijn SE k810i :p

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat sowieso. Succes ermee in ieder geval.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    :eek: Damn wat leveren die dingen nog een geld op 2e hands.. Misschien mn 2g en 3g ook maar op marktplaats zetten, die liggen nu maar stof te happen

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    That's Apple! :)

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Maar serieus, zelfs gebruikte 2G's gaan nog voor boven de 100 euro op marktplaats zie ik.. ik had niet gedacht dat mensen daar nog serieus geld op zouden bieden..

7. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    2G op marktplaats zo'n €150 en de 3g gemiddeld €250-€300. Ik heb mazzel met €280 voor een 3GS...

Weet iemand mooie hoesjes voor de achterkant?

8. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Nou je kan het beter niet van internet overkopen... Zijn echt heel veel neppe iphones in omloop.

Wou vandaag een iphone op redcoon.nl bestellen. Een 32 GB voor 690 euri. Kijk ik een half uur later, zijn ze ineens 30 euro duurder. Alsof ze het wisten daar. Maarja. Nu die binnenkort maar bestellen. Wordt namelijk gek van mijn eigen telefoon en heb geld van de belasting terug gekregen ;).

EDIT: Maakt het voor krassen en vette vingers trouwens nog uit of je een witte of zwarte neemt?

9. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Van deze weet ik wel zeker dat hij echt is ;) Ga hem ook gewoon ophalen hoor :)
    Deze is het...

10. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Ja dat ziet er inderdaad wel goed uit ja. :thumbs:

Nog een kleine anekdote:
    Laatst belde ik iemand op uit Noordgouwe, een dorpje vlak bij mijn woonplaats. Hij had ook een bijna nieuwe 3gs 32GB en deed deze weg voor 350 eurie. Ik was natuurlijk super enthiousiast en de verkoper ook. Totdat ik zei dat ik vlakbij woonde. Toen zei hij ineens dat er 2 andere kijkers waren. Toen ik terug belde zei hij: Ja ik zal het maar eerlijk zeggen, ze zijn nep en zoek eigenlijk iemand uit Rotterdam. Maar hij zei dat het bijna niet te zien was, alleen een paar symbooltjes die iets anders zijn. Pas als je hem aansluit op je pc zou je het moeten zien.

Vandaar dat ik mensen probeer te waarschuwen ;)

11. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Tuurlijk, tuurlijk :) Maar deze mevrouw ga ik vanavond na haar werk ook nog even bellen om een afspraak te maken :) Ze gaat daarnaast nog op zoek naar de bon zelfs... Dus deze vertrouw ik wel... Er staan heeeeeel veel advertenties op marktplaats met 'iPhone 3GS 32gb nieuw in doos, nooit gebruikt voor €149'. Die dingen zijn echt nepperts...

Iemand nog suggesties voor mooie hoesjes? Er zijn er ZO veel namelijk...

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Geen hoesje. Vind ik persoonlijk vreselijk irritant met een telefoon. Moet je 'm er steeds uithalen etc. Voor m'n iPod touch heb ik de Belkin Leather Folio. De iPhone zit gewoon 'naakt' in m'n broekzak. Wel helemaal afgezonderd van sleutels natuurlijk!

13. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Oke. Ja ik ga hem ook never nooit met sleutels in een zak doen...

Een screen protector is zeker wel aan te raden? Gewoon een willekeurige op ebay pakken ofzo? Deze ofzo?

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  15. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Heb jij iets op je scherm zitten?

Deze en deze zijn trouwens wel heel stoer :p

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb er niks op of om, om mijn oude iphones ook nooit gehad en die zien er ook nog prima uit. Gewoon voorzichtig doen en niet in dezelfde broekzak als je aansteker, kleingeld of sleutels doen :+

17. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Ik ga er vandaag ook maar eens 1 bestellen. Nog tips wat ik gelijk moet uitproberen? Garantie natuurlijk heel goed bewaren, appstore leeg dowloaden, firmware updaten?

Vind het nog steeds enorm veel geld. Maarja, heb zo wel alles in een. Goede (toch?) GPS, goede mp3speler, goede browser, goed om te gamen.

Heb nu namelijk een Samsung b7610, maar daar duurt internet vaak heel lang, mijn mail kan ik niet altijd updaten, GPS duurt enorm lang, en als ik een spelletje laad sluit hij vaak snel af door het gebrek aan ram.

18. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Vind toch de InvisableSHIELD er wel erg goed uitzien hoor!

19. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Dat werkt stukken minder mooi dan de site je doet laten verwachten. Vooral het opplakken van de achterkant is een ramp. Heb de sticker aan de voorzijde na een tijd ook verwijderd. Het is een beetje als seks met een condoom: Je doet hetzelfde maar het voelt anders. :+

20. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Kudos voor de vergelijking! Welke screenprotector is dan aan te raden?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina