Volgens mij valt hij bijna nooit weg zodra we met meer dan 3 man zijn. Naar mijn weten pas 1 keer gebeurt.
Hij heeft al een nieuw poppetje, dat is juist het rare eraan.. Misschien moet House maar eens op google zoeken naar mensen met hetzelfde probleem. Maargoed, vanavond clubs?
Jongens, ken ik bij jullie spelen me poppetje is rond de 80... Ben geen ego ofzo.. Laat me anders gewoon 1xtje meedoen? EDIT: heb je ff berichtje gestuurt MK Kati
Nog nooit op een verdedigende positie gespeeld.. Ik ben eigenlijk een middenvelder... Maar eventueel verdediger wil ik wel proberen, of een invaller op het middenveld als iemand niet kan..
In princiepe hebben we genoeg speler voor initium, maar katti en ik zullen nogwel even overleggen we spelen niet zo vaak met veel man dus er is bijna altijd nog wel een mooi plekje over. maar dudes, gaan we vandaag nog clubs doen? als we dat doen moeten we ff met minimaal 4 man gaan spelen, voor het geval ik weer weg val
Okee bedankt alvast dat jullie in ieder geval het willen overleggen. Ik blijf dit topic volgen, en zie van zelf wel een PM verschijnen of het doorgaat te ja of te nee.
Ik heb eg tijd teveel nu ik vakantie heb. Als jullie mij nou ééééééén kans geven ken er vaker geclubt worden en kenne jullie zien wat je aan me heb. Ik zeur ik weet het, maar ik noem het anders: Doorzetten