Gewoon even op je dashboard het IP adres van je xbox bekijken en nadien dit toevoegen aan de DMZ (of het kan ook iets noemen zoals virtual priv server lijst) van je router op je routerinstellingspagina. Voor meer info kijk ook even in de [X360]Xbox Live NAT Probleem - downloaden, gamen met vrienden, etc. [Deel 3] thread.
Jezus wat zijn mensen slecht online (op de PS3 dan). Heb al die FFA trophy, misschien nu al 6 keer achter elkaar FFA gewonnen.
Anders plannen we gewoon een tijd hier op XBW zodat veel man kan joinen en dan met z'n alle naar Escablabla gaan op onze paardjes.
Hey dank je, Is mijn routerinstellingspagina gewoon het ip van mijn standaard gateway in het commend scherm (ipconfig intypen enzo) Ik zit daar nu en krijg dit scherm (zie onderaan), ik ben er wel bekend mee maar kan echt niet iets vinden waar ik DMZ/virual priv server lijst vinden. bvd
Ik heb je al in mijn FL dus kun je me even een berichtje sturen als jullie voor die achievement gaan?
Vind ik wel oké, vanaf 20;00 voor de achievement; Hit the Trail Get from Blackwater to Escalera before sundown in a public Free Roam session. Deelnemers; - Fiasco NL - AntraXxX NL Wie nog meer? Moet wel public zijn.
Zon komt op om 6am en hij gaat weer onder om 5pm en het reizen duurt zeker 6 ingame uren (volgens x360a.org) dus we moeten wel optijd in Blackwater zijn.
Ik dan dus ook wel! Nathanael H4L Als de "leader" me kan adden? Want ik weet niet wie de leiding neemt en of ik nog op xbw kijk.
Ik wil ook wel meedoen voor die achievement! Nog geen MP gedaan, maar de game bijna op singleplayer uitgespeeld.. Ik ben om 8uur wel online.
Zebra's? Zitten die in de game? Ik vind het wel jammer dat ik mijn ezeltje kwijt ben. Die was wel awesome. Maar goed, paardjes zijn sneller / beter dus het zou stom zijn om op die ezel rond te blijven rijden. Maar toch. Alleen al hoe het eruit zag als je op dat beest rond aan het cruisen was.