Alleen als er achter de achievement staat online in public free roam dan kan het....als er achter de achievement singleplayer staat dan kan het alleen in singleplayer
Heb nu toevallig ook een missie voor een stranger waarbij ik een potje Lair Dice moet spelen. Dit is echter gewoon tegen twee spelers, dus er is er blijkbaar ook één met één tegenstander? Spoiler De missie die ik voor een stranger moet doen heet: Movie Maker Stranger Mission.
Het is gewoon random of er veel of weinig mensen aan tafel zitten. Ook zo met pokeren trouwens. Die achievement van het pokeren is trouwens gemákkelijk te halen in BlackWater, high limit tafel. Had ze net daar allemaal weggespeeld ook nog 1250dollar verdient.
Heeft er iemand problemen ondervonden met dat achievement dat je 20 missies met eenzelfde mount moet doen? Ik heb volgens de rockstar social club website toch al meer missies gedaan. Nu ik heb in het begin m'n eerste paard wel eens als bait op het menu gezet van een wolvenroedel maar sindsdien gebruik ik nog steeds hetzelfde paard. Althans dat denk ik toch, het is dat paard dat je 'krijgt' vanaf je eerste catch-a-wild-horse missie voor Bonny en het heeft toch een redelijk herkenbare & lichte kleur. Ik bind hem vervolgens nooit vast, roep hem altijd d.m.v. , maar heb o.w.v. missies al wel even op een ander paard gezeten. Echter als ik gebruik komt steeds mijn oude getrouwe viervoeter aanzetten, dus neem ik aan dat hij desondanks nog steeds als 'actief' paard staat. Zou hem ondertussen misschien wel eens willen vervangen voor zo'n 3 sterren raspaard als dat achiev eerst zou willen unlocken.
Het paard dat je van bonnie hebt gekregen is zo'n 3 sterren raspaard. Ik heb zelf ook problemen gehad met die achievement, volgens mij zorgt het doodgaan van je paard soms voor problemen. Die van mij namelijk een aantal keer vermoord door een cougar en ik heb de achievement pas gekregen toen ik een tweede keer door de eerste 20 missie's rushte, kostte me zo'n 1,5 uur
Of tijdens die missie in Mexico, dat je moet pokeren. Dan heb je altijd de beste kaarten. Daar heb ik hem gehaald met 3033 chips.
Huh? Je kan maximaal met z'n 6en aan een tafel en de inleg is 1000 chips = 100 dollar. Hoe kom je dan aan 1250 dollar?
Die achievement van pokeren is echt te makkelijk. Ik deed gisteren gewoon telkens als ik aan de beurt was ALL-IN. Soms folden ze, maar meestal gingen ze gewoon mee die sukkels. Had binnen 2 minuten 4000 chips en alle spelers eruit, plus me us army outfit completed
Gold Medal Earn a Gold Medal Rank for a combat mission in Single Player. Heeft iemand misschien tips voor deze achievement? Welke missie is hier handig voor, volgens mij moet je echt 100% accuracy hebben want ik kan maar geen goude medaille halen.
Ik heb de game uitgespeeld, maar de secret achievement: "A Savage Soul 10 Complete "At Home with Dutch"." Unlocked bij mij niet? Wtf want deze is story related?