1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Nice. Toch(!) maar prestigen dan? :+
     
  2. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    De helft is wel van mij denk ik :9.
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Modern warfare neemt ook de tijd op die je in een party zit enzo :confused:
    Soms heb ik hem aan en ben ik naar beneden ofzo en dat telt hij ook gewoon mee..
     
  4. Remco

    Remco Guest

    Holy shit, ik was gisteren weer even deeltje 1 online aan het doen en dan lijk ik wel een god. Potjes 18-1 en 24-0 (8)) alsof het niks is. Zijn de noobs gewoon bij deeltje 1 blijven plakken of schiet mw1 gewoon veel makkelijker weg?
     
  5. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    net ook 25-2 op Waw gehaald :p is gewoon omdat je het een tijd niet gespeeld hebt denk ik?
     
  7. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    :+
     
  8. Remco

    Remco Guest

    Haha nee, dat is het echt niet. Want het ging zo wel een stuk of 10 potjes door.

    Maar met MW2 speel ik meestal rond de 18-12. Ik ga gewoon veel vaker dood.
     
  9. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, MW2 is een beetje anders opgebouwd. Maar wel raar opzich, MW1 hoort juist betere tegenstanders te hebben vanwege de mensen die er op dat moment zitten (pro's)

    En MW2 juist de noobs, want hoe meer mensen hoe groter de kans dat er noobs tussenzitten :+
     
  10. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Ik merk wel dat sinds de map pack uit is er veel minder n00bs tussen zitten bij MW2. Een vriend speelde laatst zonder map pack tegen allemaal gasten van onder de level30. Was ook aan z'n score's te zien.
     
  11. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet bijna zeker dat je bij MW2 op ratio word ingedeeld ofzo of per level, want als ik soms mensen uit vriendenlijst join met kd onder 1 ofzo of weinig gespeeld dan zijn mijn resultaten bijna altijd beter, tenzij ze gaan tactical knifen.
     
  12. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Teh fuuuck? De hele tijd probeer ik met een maat samen te spelen, maar hij wordt er continu uitgefilterd. Fucking vervelend, want van ons beide staat de NAT gewoon op open. Iemand die weet wat het kan zijn?
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    hebhetzelfde :confused: elk potje lag, disconnected van xbox live, joint party weer en dan ga ik een game joinen en gelijk is het weer raak...
     
  14. White Muscle

    White Muscle Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    AAAAAHHHHHH, ik word gek van dit spel!!!!!!!:lol:
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2010
  15. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ik heb eergisteren een controller kapot gegooit door commando pro en shotguns. HAAL die shit er aub uit!
     
  16. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Vanavond ging het echt niet normaal, zoveel ergernis bij iedereen. Haha. Zoveel verloren ook. Hopelijk morgen weer een beetje beter\o/.
     
  17. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Die ergenis werd ook wel een beetje door jou veroorzaakt... jij stond gvd alle games bijna bovenaan en ik ben altijd diegene die plat gaat wanneer ik tegenover jou sta8)

    Gelukkig nog een paar capture the flag potjes gedaan toen jullie weg waren en toen maakte ik wel scores van 30-4 constant.
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2010
  18. Remco

    Remco Guest

    You need to get out more, ga golfen oid 8)

    Ik weet in ieder geval dat als het met MW2 niet zo goed gaat online, dat ik gewoon even MW1 erin gooi om m'n zelfvertrouwen even een boost te geven :cool:
     
  19. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien ben je dan toch niet geschikt om dit spel te spelen. vind dit soort dingen altijd wat ver gaan.
     
  20. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Als je op een dag overal gaat irriteren aan MW2 is de enige oplossing stoppen met xboxen en de volgende dag weer opnieuw proberen.
    xbox 360 controller kapot gooien etc is wel een beetje abnormaal....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina