[TV-Amerika] Lost [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 28 mrt 2008.

1. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat bedoelde ik :p.
    Dat de flash sideways een eigen gecreëerde hiernamaals waren.
    Heerlijke serie dit!

Laatst bewerkt: 26 mei 2010
  2. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, de ALT timeline was dat, flash forwards stammen uit andere seizoenen en die waren wel gewoon echt.

3. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    no shit;)

4. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    :thumbs: Mooi verwoord. Fijn te lezen dat er meerdere zijn die het net zo beleefd hebben als ik. :)

5. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Flash sideways bedoelde ik natuurlijk! 8)

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Net eindelijk gekeken.

Vond het een logische finale die gewoon af is. Heb achteraf alleen wel sterk het vermoeden dat de schrijvers zelf ook het spoor bijster zijn, maargoed, het is nu gewoon klaar en ik heb er zes jaar van genoten _O_

7. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Mooie afsluiting idd, maar toch knagen er nog steeds altijd een aantal vragen. En het feit dat die mysteries dus nooit opgelost zullen worden is best wel frustrerend :p !

8. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    D'r is al gezegd dat het een en ander nog wel uitgelegd gaat worden maar dat natuurlijk bij de blu-ray versie van s6 die je lekker apart mag kopen :)

9. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Geniale finale, moest toch wel het laatste gedeelte terugzien om het volledig te waarderen.
    Doordat ik heel de tijd zag hoe lang de aflevering nog ging duren en de MiB al vrij snel dood verwachtte ik hierdoor nog wel een plot twist ergens.
    Zag het zelf nog soort gebeuren, dat Desmond omgetoverd werd tot een nieuw smoke monster. En dus of Jack of Hurley op het strand zou zitten met hem a la MiB Jacob stijl.
    Maar goed zoals Jacob al zei: "It only ends once" en vind het uiteindelijk wel een mooi einde.
    Moet zeggen dat ik het vreemd vond dat Miles niet aanwezig was in de kerk. Weet nou niet of dat Faraday & Charlotte wel aanwezig waren. (Dacht zelf van niet eigenlijk)
    Maar waarom zouden ze er dan specifiek voor gekozen hebben om Juliette, Ben en Desmond wel in de kerk aanwezig te laten zijn, terwijl ze niet op oceanic 815 zaten?(Naast dat het wel echt fan-favorites waren natuurlijk)
    Maar ik vond Miles en Faraday toch ook allebei wel super coole characters moet ik zeggen. Dus had ze zeg maar graag Happily ever after gezien:)
    Zou het dan zeg maar echt Jack's purgatory geweest zijn aangezien hij eigenlijk met Miles, Charlotte en Faraday(die misschien nog wat meer) weinig had?
    P.S.
    Vind het nog wel erg jammer dat we Mr. Eko niet terug gezien hebben aan het einde even, wat een mongool moet die acteur in het echt wel niet zijn eigenlijk:'-(

10. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is ivm zijn overleden ouders ergens halverwege de serie.

11. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Oh idd, was Eko al helemaal vergeten terwijl ik hem één van de coolste karakters vond. Maar hoezo zou dat een mongool zijn dan?

12. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Faraday en Charlotte waren er niet bij omdat ze nog niet
    'bereid' waren. Desmond had Eloise ook beloofd om faraday nog niet mee te nemen. Miles was nooit echt deel van de oceanic groep en heeft niet echt diepgaande relaties gevormd zoals Juliette dat heeft met Sawyer. Ben heeft waarschijnlijk nog een HELE lang tijd samen met hurley het eiland beschermd en heeft dus een sterke vriendschap opgebouwd, maar hij kon nog niet 'loslaten' vanwege Alex. Desmond is een speciaal geval, hij heeft het hiernamaals gezien toen hij nog leefde (toen widmore hem bestraalde met die twee spoelen). Voor hem was het de perfecte realiteit, hij dacht dat als hij naar het hart van het eiland ging waar superveel elektromagnetische straling is dat hij waarschijnlijk terugkeert naar die realiteit. Waarschijnlijk besefte hij zich bij zijn dood pas dat wat hij heel lang geleden had gezien eigenlijk het hiernamaals was en het feit dat hij in zijn 'purgatory' steeds in contact kwam met de Oceanic 'groep' (hij vloog zelfs met ze mee) betekende dat deze mensen een grote rol speelden in zijn leven. Daarom gaat hij ook iedereen helpen met 'wakker' worden (hopelijk snap je het nog lol 8) , want ik heb er nu ook moeite mee)

13. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Ai ok, dat wist ik niet ,maar geloof dat hij het sowieso niet naar zijn zin had in Hawai
    Beetje teveel kapsones die dude, vind maar zielig gedoe van hem.
    Had Eko ook graag nog terug gezien want vond het ook een heel cool personage.
    http://uk.eonline.com/uberblog/watch_with_kristin/b182526_losts_adewale_akinnuoye-agbaje_turned.html

Ja snap het wel beter zo, dacht zelf eigenlijk ook wel die richting op.
    Dacht zelf eigenlijk dat Faraday en Charlotte 'verlicht' waren zeg maar en heb dus klaarblijkelijk het stukje gemist dat Desmond zei dat die hem niet mee zou nemen. Maar lijkt me wel dat Miles wel diepere banden had met sommige dan bijvoorbeeld een Boone. Maar goed dat maakt verder eigenlijk ook niet, het einde blijft masterlijk.:thumbs:

14. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Gisteravond de finale gekeken, prachtig! Mooi einde van een geweldige serie _O_! Ga nou nog ff de paar laatste pagina's van dit topic doornemen, kijken of ik alles goed begrepen heb ;)!

EDIT:

Jij snapt m goed zeg :thumbs:! Zat zelf ook in die richting, maar jij verwoord het heel duidelijk!
    Helaas heb ik net als andere wel nog veel vragen, maar ja, dat zal erbij horen ;)! En wie weet worden ze dan beantwoord op de dvdbox van seizoen 6!

Laatst bewerkt: 28 mei 2010
  15. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Net deze uitleg van de mannen van Bad Robots gelezen op het forum van Bierdopje.com:

Nou vind ik het einde en de hele serie nog genialer _O_!

Laatst bewerkt: 29 mei 2010
  16. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
  17. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Vet! Ga er van uit dat dat de super special edition van de dvd box is? Wat meer informatie zou welkom zijn!

18. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Dat wordt de versie die ik ga halen :D Dat zie ik al :p Blu-Ray? Tof :)

19. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Lost: The Complete Collection [Blu-ray/DVD]

Price: $194.99

Contains over 30 hrs of bonus from Season 1-6
    One full disc of bonus exclusive to the Complete Collection
    At least two hours of content

20. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Net wat zitten rondzoeken op internet en kwam dit tegen:

http://www.collider.com/2010/05/26/lost-epilogue-12-14-minutes-michael-emerson-jorge-reyes/

En dit klinkt erg interessant:

Zou ik graag willen zien die 12-14 minuten!!

Deel Deze Pagina