Vooral als ik het antwoord eigenlijk niet weet. Was handig als je er rekening mee zou houden dat niet iedereen het weet. En er komt toch altijd uiteindelijk wel iemand langs die het wel weet (DiaL). Vandaar; geduld. Maar goed, je hebt je antwoord. Zand erover. Ah, was dus net te laat. Ach doe ik die wel een keer alleen. Posse up zie ik me niet zo snel halen. Ben niet graag de leider van... iets. Ik heb toch lekker niet gevoted om hem te kicken. Ik zit ook sonds zo rond te kloten bij andere mensen, en dan hoop ik ook dat andere mensen niet zo flauw zijn om mij te kicken.
ja nee ik was ook niet boos ofzo hoor.. Maar het was in mijn ogen een hele simpele vraag aangezien ik dacht dat het in het menu zou staan ofzo
Soms zijn er echt ***** mensen in free Roam. Wil ik mijn Bounty challange halen van 5000 dollar, wordt ik door 1 of andere idioot gekilled toen ik een bounty had van 4920! Ik ben die gast daarna met een pose maatje hele tijd achterna gegaan en lopen spwankillen totdat die de free roam quitte. Wie irritant doet, kan het terugverwachten!
ik ben gister de hele tijd bezig geweest met die achieve van 1000 bounty dan 10 minuten overleven en dan ontsnappen. ben al een aantal keer erg dichtbij geweest maar indd die mensen komen je op gegeven moment opzoeken vandaaag nog wat poginkjes wagen denk ik
Haha weten jullie niet dat het een achievement is om de bounty te killen? Ik doe dit zowieso altijd, vind het een van de leukste dingen om te doen in free roam
Ik snap niet dat mensen er moeilijk over doen als ze gekilled worden op zo een moment. Ja, het is jammer als het gebeurt maar hey, er staat een bounty op je hoofd! Het is de bedoeling dat andere spelers achter je aankomen. Als je daar niet tegen kunt ga je maar wat anders doen. Ja, ik ben ook al vaker doodgeschoten toen ik 10 minuten probeerde te overleven met een bounty van meer dan 1000. En dan ook nog eens dit: @Kaneda: Weet je dat zeker, aangezien ik dat al een paar keer heb gedaan?
Gister de achievement gehaald van drie x in a row FFA games winnen. Had ook een keer een killstreak van 10, I was on fire!
Pave low? Ik krijg deze game waarschijnlijk morgen binnen, maar spelen jullie veel met vrienden online, of is echt meer alleen FFA?
Voor de 10 minuten overleven moet je gewoon een posse hebben en het met zijn alle doen. Gisteren met wat maatjes gedaan (vijf) op een goede plek. Zelf was ik echter dood gegaan maar drie lukte het wel omdat ik en de vijfde hun beschermde. Prima te doen dan. Maar je moet inderdaad geluk hebben dat die klootzakken je niet gaan aanvallen!
Shit zeg. De multiplayer gister met wat lui van hier uitgeprobeerd, is echt dope! Veel uitgebreider dan ik had gedacht, super veel nieuwe challenge's en unlocks daar ook nog! Vaker doen mannen
Nou nou zeg...:{ Ik vind dat een beetje onzin om zulke personen klootzakken te noemen. Je kiest er zelf voor om free-roam te doen waar andere spelers in zijn. Je weet dat er een risico is dat je wordt gekilled, ookal heb je een bounty. Anders ga je toch maar een private game doen met je vrienden, als je ook zo de achievement kan halen? Zo niet, dan moet je gewoon in je achterhoofd houden dat er mensen zijn die je dood schieten, ongeacht of je bezig bent met iets. Als iedereen maar een beetje vredig doet in free roam, dan is het ook saai. Soms kan het idd vervelend zijn, maar om gelijk mensen namen te noemen. Ik vind dat Dulle gelijk heeft. Als het je niet bevalt, dan kan je beter iets anders doen.
Ik zag dat er Maandag een update komt die Shootout toevoegt? GENIUS! Shootout is altijd geniaal voordat een match begint. Maar wat voor modussen heb je nu allemaal? - Capture the gold FFA - Capture the gold team - FFA - Team Deathmatch Dat is alles toch, of niet?
Of misschien was het een challenge, ik weet wel dat er een hoop bombari op het scherm kwam toen ik laatst iemand met een bounty kilde tijdens free-roam.
Je hebt FFA, (team) death match, capture the bag met één bag die willekeurig verschijnt op de map, capture the bag waar er twee bags zijn bij alle twee de bases en dat waren ze volgens mij. Je hebt hier van de 'casual', 'normale' en 'hard core' versies. Wat is precies de inhoud van de patch? En wat bedoelen ze met shoot-out? Is dat hetgeen waar je altijd vecht voordat een match daadwerkelijk begint (niet showdown)?
Serieus, wat is dat met die willekeurigheid in de multiplayer? Ik begin daar echt zo ziek van te worden. Ik zie iemand stil staan, ik richt gewoon handmatig op z'n hoofd en schiet hem 3x met de winchester in z'n hoofd en pas bij het 3e schot ging ie liggen. Een minuut later sta ik ergens achter en schiet hij me 1 fucking keer in m'n hoofd en ik ga gelijk liggen.. Wat is dat nou weer voor rotzooi? Singleplayer is echt vet, maar de multiplayer vindt ik maar afwisselend met goed en ronduit willekeurige rotzooi.
Vind dat auto aim maar irritant, multiplayer zou leuker zijn zonder auto aim en dat je wat sneller doodgaat
Je kan het uitzetten bij opties! @ Lord | Meridius Lag ? Heb anders nergens last van. Mooi verhaal: Ik zat gister pike basin te doen voor een challenge 'hem halen zonder dood te gaan'. Ik plaats die bom opeens wordt ik vermoord door iemand uit de free roam. Toen ben ik snel naar hem toegegaan en heb hem gekilld en toen hem 40x gespawn killd tot dat zijn vriend er aan kwam.