Back drukken, daar staat zo'n ding dat je gekocht hebt. Selecteren en A drukken, nu zal dat paard altijd komen als je fluit (zolang je geen andere Hitched). Andere vraag: Ik heb een keer een 1 ster paard gekocht, en uiteraard alledrie de driesterren.. Kan ik die 1 ster ook weer verkopen/wegdoen? Vind t stom om hem altijd in mn kit te hebben
Over het einde: Spoiler Is het mogelijk om na het einde nog als John Marston te spelen? Ik vind zijn zoon echt een piraten gezicht hebben en geen cowboy gezicht. En hij praat als een diplomaat inplaats van een doorharde cowboy. :r Nu speel ik maar de save net voor hij dood ging maar daar kan ik geen outfits veranderen wat heel erg irritant is. ><
Je moet voor een achievement 20 missies doen met een paard zonder te switchen naar een andere. Ik heb zo'n gele/goude gekocht voor $750 (Is een van de 3 beste in ieder geval). Hij is wel een paar keer doodgegaan maar elke keer roep ik hem opnieuw terug via dat kaartje dat ik heb gekocht, telt dit ook gewoon voor die achievement of niet?
Klopt vind het ook stommig character. Denk niet dat je nog terug kan switchen.. Dus helaas. Als het goed is wel. Probeer hem iig elke keer weer op te roepen dan zou hij vanzelf een keer moeten verschijnen.
Ja gewoon in elke General Store, maar als je nog helemaal in het begin van het spel zit kan het zijn dat je er nog geen of maar een paar kan kopen. Even wachten dan of eentje uit het wild natuurlijk, wat een geweldig spel toch! Vind het jagen ook echt fijn, ook al heeft het buiten die challenges weinig nut verder. Zou wel leuk zijn als je met die delen iets meer kon doen dan gewoon verkopen voor wat geld, potions van brouwen of desnoods gewoon inleveren bij een of andere collector voor unieke items. Een beetje meer Big Game/Deer Hunter flair had toch nog gemogen ook al is dat misschien niet meteen het opzet. En dat je paard tot op 5m volgt terwijl je te voet bent & sneaky verscholen zit in de bosjes is ook wel wat spijtig.
Ik heb het spel nu uitgespeelt, en ik ben nu van plan om me honor naar beneden te halen door veel mensen te killen? worden mensen dan ook bang voor me net als met fable 2