[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 22 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Blur is online wat meer fun, de meningen over de singleplayer verschelen echter enorm. De één vind het vet en de andere weer ééntonig, hetzelfde gaat op voor S/S. S/S heeft daarentegen weer betere graphics en een betere soundtrack, ook de ontploffingen en effecten steken goed in elkaar. Maar het is lastig om aan te geven welke het beste is. Ik denk dat je uiteindelijk je eigen mening moet gaan vormen aan de hand van trailers en reviews. Zo heb ik niets met al die ontploffingen in S/S en geef ik weinig om de graphics en vind ik Blur een stuk toffer door alle powerups en met 20 man is het erg tof, daarnaast zijn er ook veel gasten uit mijn lijst die hem halen.
     
  2. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Just Cause 1 en 2 zijn ook free roaming games die al geprobeerd?:eek:
     
  3. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Pfff ga gewoon een betere smaak kopen. :b:

    Verder Red Faction Guerrilla & Viking: Battle for Asgard.
     
  4. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, ik heb nog wat trailers en reviews bekeken en heb de knoop doorgehakt.. Heb Blur besteld bij mediaoffer, morgen binnen :)
     
  5. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha *)

    Viking heb ik al gehad en uitgespeeld (leuk spel!!) en Red Faction Guerilla lijkt me dan weer niks aan.

    bedankt voor de tip van Just Cause ik ga hem morgen eens proberen in de gameshop :thumbs:
     
  6. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Anders:
    - Saints Row 1/2
    - Far cry 2
    - Godfather 1/2 (aardige games, verder niet bijzonder)
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Bully als je die nog niet hebt gespeeld.
     
  8. Sabet

    Sabet Hangmat

    Berichten:
    277
    Leuk Bevonden:
    0
    Assassins Creed II is ook free roam en adventure/action, maar waarschijnlijk heb je die gehad.
     
  9. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke cool.Ik hoor wel wat je er van vond:p
     
  10. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Ojah en Mirror's Edge moet je eigenlijk ook gespeeld hebben :)
     
  11. infinitelau

    infinitelau Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    welk spel

    in juni kan ik weer een nieuw spel kopen

    ik hou wel van rpg's en van shooters
    ik zit te twijfelen tussen gow 1 of 2 red dead redemption en misschien ff 13
    andere suggesties zijn ook welkom

    de spellen die ik heb zijn halo 3, fable 2, en modern warfare 2
     
  12. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Red Dead Redemption is zeker een aanrader. RPG's waarnaar je kunt kijken zijn Mass Effect (1 en 2), Fallout 3, Dragon Age: Origins.
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    RPG's + shooters = Borderlands :D
     
  14. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Borderlands halen dus, perfecte mix tussen FPS, Actie en RPG.


    Topspel voor ±20 Eurie
     
  15. infinitelau

    infinitelau Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    welk spel

    ik heb mass effect 1 gespeeld op de pc, en dat vond ik dan wel leuk maar naar een tijdje stopte ik er dan mee omdat ik iets anders ging spelen en toen kwam ik er niet meer aan toe. hetzelfde geld voor dragon age origins.

    als ik er dan een wil kopen kan ik dan het best mass effect of dragon age origins kopen. en of ik dan mass effect 1 of 2 moet kopen.
    en welke hebben de langste speelduur ( en als het kan online).

    fallout heb ik al op de computer gespeeld

    en borderlands lijkt me wel leuk maar ze zeggen dat ie vooral leuk is met meerdere vrienden, maar ik heb geen andere vrienden die dat spel ook spelen

    ik hoop dat ik snel nog wat te horen krijg.
     
  16. infinitelau

    infinitelau Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    is dragon age origins of mass effect eigenlijk leuker op de xbox dan de computer want ze lijken me wel leuk maar ik kan ze ook voor de computer downloaden en dan een spel dat niet voor de computer is kopen.

    is final fantasy 13 eigenlijk een goede rpg want ik hoor dat het meer een hack and slash game is
     
  17. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik vind het leuker op de xbox omdat ik de ervaring van zulke RPGs leuker vind op een groot scherm lekker gezellig in de zetel. Vooral bv. bij Mass Effect 2 verkies ik echt de console versie. Bij DA zou je eventueel voor de pc versie kunnen gaan, vooral omdat het daar met muis toch net iets handiger is om alle skills te gebruiken en alles goed te overzien. Bij Mass Effect 2 heb je dat 'voordeel' niet (nodig).

    En FFXIII is echt een kwestie van smaak, het is en blijft natuurlijk jRPG.. met de daarbijhorende cliche's, speelstijl & characters. Kijk best even naar de gameplay filmpjes op GameTrailers of check de review;

    [gt]62719[/gt]
     
  18. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 3 ODST of Forza Motorsport 3? Ben niet zo'n racing fan, meer van de 'Need for Speed' en Burnout Paradise, zegmaar. Dus geen hardcore racing fan dat ik er echt diep op in ga, maar ik kan wel wat races hebben dus...

    En ik hou uiteraard van schietspellen á la COD en Halo 3 vond ik ook nice.. Alleen is de Halo ODST SP bijzonder, en echt iets wat je gespeeld moet hebben??

    Ik hoor het graag. :)
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Hier noem je arcades op terwijl Forza meer een sim is. Dus dat is geen garantie dat je Forza tof gaat vinden. Als je Burnout en NFS graag gespeeld heb dan zou ik eerder gaan voor Split Second of Blur.

    Ik vond zelf de campaign van ODST de slechtste uit de Halo reeks. Het grootste gedeelte van het spel speelt zich af op dezelfde map en de missies zijn niet boeiend. Het is sowieso niet iets wat je gespeeld moet hebben want het spel blijft een "extraatje" en geen volwaardige game.
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Waarom ga je dan niet voor een game zoals Dirt2/GRID (nu eventueel Blur/Split Second)?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina