[Tournament] FIFA World Cup 2010

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Viktortje, 1 mei 2010.

1. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Kom op speel die wedstrijden effe...

2. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Algerije-Nigeria 2-1

Ik kreeg in de 3e minuut een penalty waardoor ik al gelijk op voorsprong kwam. Na de rust gin ik met 5-3-2 spelen en lukte het mij om nog een keer te scoren. Ik kreeg nog een tegendoelpunt maar dat was niet genoeg. Al met al was het een spannende wedstrijd met meer kansen van Nigeria.

3. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het had minstens 2-2 moeten zijn , k was veel te onrustig in de afwerking.. vind het niet erg dat ik eruit lig maar wil wel ff zeggen dat ik de verbinding erg slecht vond, erg stroperig en soms gewoon echt stotterend..

penalty in de 3e minuut sloeg nergens op , was niks aan de hand was niet eens een sliding.. die 2-0 was ook slecht verdedigd van mijn laatste man die naast de bal kopt.. maarja ik maakte mijn kansen niet af dus terecht uitgeschakeld.. succes verder

Laatst bewerkt: 27 mei 2010
  4. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Ja ik vond ook dat het een beetje haperde soms maar daar kon ik ook niks aan doen.

5. ExoSkeleton

ExoSkeleton Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    POULE C

Australië (Viktortje) 4 - 5 Verenigde Staten (ExoSkeleton)

9' Davies
    32' Kewell
    41' Bresciano
    45' Torres
    50' Kewell
    67' Davies
    74' Davies
    78' Kewell
    82' Davies

Na een sterke openingsfase waarin ik scoorde en de lat raakte, was het Viktortje die de touwtjes in handen nam. Ik kon mijn draai maar niet vinden en dat bleek ook het geval bij mijn spelers, met name de verdediging. Ik heb minstens 2 goals tegen gekregen door het trage reageren en de rampzalige passing van mijn verdediging. Ik stond de hele wedstrijd onder druk en heb 2 keer een voorsprong weggegeven. In de 82e minuut heb ik daarom de boel dmv 5-3-2 ook maar op slot gegooid.

Verder ben ik erg blij dat ik deze wedstrijd voor Davies heb gekozen. Ik speelde de poulefase namelijk met Altidore in de punt maar die stelde teleur en wist geen 1 keer te scoren. Davies daarintegen scoort er 4 in 1 wedstrijd.

Het was een bizarre wedstrijd die op en neer ging. Goed gespeeld Viktortje.

6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Zeker een mooie pot :)
    Alleen waren vrijwel alle goals kut:+
    Succes in de volgende ronde!

7. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Vorige week een PM gestuurd naar zwitserland en woensdag toegevoegd op xbox live maar die is ook nog niet geaccepteerd. Misschien denkt ie dat ie eruit ligt omdat ie 2x had verloren maar ik kan het weekend ook maar weinig spelen dus kan er verder weinig aan doen tot nu toe!

8. theraaf

theraaf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verschil maakt het niet denk je ging toch wel door want als je met 0 punten door bent hahaha 8) achja kunnen je duimen wat rust verdienen :p

9. pApzAkkii

pApzAkkii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop vanmiddag mijn partij tegen Ralluf te kunnen spelen..

10. theraaf

theraaf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn tegenstander komt vandaag terug van vakantie dus hoop die wedstrijd dadelijk eindelijk te kunnen spele :).

11. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Als er vandaag weer matig wordt gespeeld kom ik weer met een oplossing die me het meest eerlijk lijkt, zodat er in ieder geval 4 kwartfinales gespeeld kunnen worden.

12. pApzAkkii

pApzAkkii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil vandaag heel graag spelen, en ralluf ook.. alleen ik heb nu problemen met mn verbinding.. router enzo werkt allemaal prima, maar xbl maakt geen verbinding..

13. pApzAkkii

pApzAkkii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo Spanje - Brazilië is gespeeld. 4-3 voor Spanje geworden na een zinderend slot, waar het 1 minuut voor tijd nog 3-1 voor Spanje stond.

Doelpuntenmakers Spanje:
    David Villa 1x,
    Torres 3x.

Doelpuntenmakers Brazilië:
    Ronaldinho 2x,
    Gilberto Silva 1x

14. theraaf

theraaf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zodra mijn tegen stander online komt wordt de wedstrijd gespeeld wat mij betreft dus

15. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Knotsgekke wedstrijd inderdaad.

Succes in de volgende ronde!

16. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4

Ej, ik ben nu thuis. Ik ga nu wat eten, dus kunnen we dan over een uurtje ofzo spelen?

17. theraaf

theraaf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    toen was ik eten maar heb je vanmiddag al toegevoegd op de xbox en die moet je nu nog accepte dus 8)

edit: o dat is nu :p ik hou mijn xbox in de gaten om te kijken of je online komt.

Laatst bewerkt: 30 mei 2010
  18. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ok, ik ben on. Kom maar wanneer je kan.

19. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Servië [SammyR] - Engeland [theraaf] 5-3

Stankovic 1-0 (Vrijetrap van 35 meter)
    Lazovic 2-0
    Rooney 2-1
    Rooney 2-2
    Lazovic 3-2
    Vidic 4-2
    Lazovic 5-2
    Gerrard 5-3

Leuke wedstrijd, ik dacht dat ik na de 2-0 de wedstrijd wel kon uitspelen maar toen kwam jij ineens met Rooney xD

Laatst bewerkt: 31 mei 2010
  20. theraaf

theraaf Active Member

Leuk Bevonden:
    0

haha maar terecht gewonne, want toen die vrije trap er in ging wist ik dat je veel beter en vaker speelde dan mij :p. ik was zelf ook wel verrast toen ik gelijk kwam hahah.

Deel Deze Pagina