Ben nu maar Manager mode gaan spelen, Online word ik er namelijk steeds uitgekicked. Bovendien was mijn Gold expired, en FIFA is het enige wat ik speel online dus had geen zin om te vernieuwen. Wel nasty trouwens dat je alleen met Live Gold goals kan uploaden. Maar goed, ben nu met Napoli op Legendary begonnen. Leuke ploeg hoor, maar tegen de computer spelen is mogelijk nog raarder dan online. Eerste wedstrijd won ik vrij makkelijk. Volgende stond ik 4-0 voor, uiteindelijk nog 4-4 geworden. Af en toe speel je je tegenstander echt van de mat, en op het andere moment heb je echt niets in te brengen.. beetje vreemd.
Mensen die zin hem om te spelen? Ben weer op nieuw geranked ofzo en speel alleen maar easy klote games. Wil wel een uitdaging, nodig me ff uit op live. Me naam hier is ook mijn live account. Heb geen headset BTW.
Heb net sinds tijden weer eens Fifa 10 gespeeld. En ik kwam gelijk iets raars tegen, me eerste wedstrijd die ik speelde kwam ik tegen iemand die met Real Madrid ging. Hij scoorde constant vanaf de zijkant, ongeveer 40 meter van de goal af. De bal vloog met een soort effect constant over me keeper heen de goal in. De lol was er wel snel vanaf, is dat de nieuwe exploit zoals bij Fifa 09 dat je vanaf de aftrap de bal erin kon schieten? Het is ook pas de eerste keer dat ik dit meemaak in Fifa 10.
wat ik niet snap, is dat als ik bij instellingen bij bal kiezen default kies en staat er ook zon plaatje van eredivisie bal. dat je dan niet de eredivisie bal krijgt maar World cup uit '74 krijg! dat wil ik niet, hebben jullie hetzelfde?? hoe kan ik dit oplossen
Hallo, Sinds een aantal weken heb ik een probleem met FIFA10. Normaal als een speler leaved, staat er "De verbinding met de andere speler is verbroken, de gamesessie is beeindigd". Nu krijg ik de laatste weken ook de melding "De verbinding met de andere speler is verbroken". Dit gebeurd heel vaak terwijl ik niet leave, maar wel soms met 3-0 dan verloren heb, maar ook regelmatig dan ineens win met 3-0. Kan iemand mij dit verklaren en/of heeft iemand er een oplossing voor? Alvast bedankt!
Ik heb het ook, vaak nadat ik net een goal heb gemaakt. Voor zover ik weet kan je er niets tegen doen en ligt het probleem eerder bij die baggerservers.
Hee allemaal, Ik heb een probleem met FIFA 10. Iedere keer als ik probeer verbinding te maken met de EA Servers, krijg ik het volgende bericht: De EA Servers zijn op dit moment niet beschikbaar. Dit heb ik nu al een paar weken en ik snap totaal niet hoe het komt. Misschien iemand een oplossing hiervoor? Groetjes,
Misschien staat je NAT-poort op Strict? Moet je ff naar Test Connection bij Network Settings op de Xbox 360 Dashboard. Als er geen foutmelding is, is hij gewoon Open, en als er wel een foutmelding is dan kan het probleem daar idd liggen.
Dat was idd een probleem, heb ik verholpen (router opnieuw aan, UPnP aanzetten), maar ik blijf het probleem houden. Heel apart
OMG er is maar één spel wat mij agressief kan maken en dat is fifa online. Het zat nu gewoon 10 potjes achter elkaar ALLEEN maar tegen. Die kut automatische wissel 2 x in mijn nadeel. 2 mongolische verdedigers die over elkaar struikelen waardoor een tegenstander in de laatste minuut door kan. En net zo'n mongool die spontaan begint te laggen als ik de 2-0 maak, vervolgens kan ik niet meer normaal spelen en verlies. Resultaat: Dutchmeister zijn fifa disc in tweeën. Ik ga nu Blur maar spelen.
Beste voetbal spel ooit! Wil je alvast FIfa 11 winnen. Doe hier een vragenlijst. http://www.thesistools.com/web/?id=135582
Denk niet dat het de bedoeling is om zomaar even hier een enquete te posten. Heb het even geprobeert maar 4x 20 nagenoeg dezelfde vragen of merken nee dankje. Het beoordelen van het spel waarbij, goed, plezierig, hoge kwaliteit, leuk en nog eentje onafhankelijk van elkaar zijn vat ik ook niet helemaal.
Wat kan ik mij ergeren aan FIFA 10 Online zeg!! De reden dat ik FIFA nooit online speelde is bij deze wel weer bevestigd. Heb er nu een stuk of 20 potjes op zitten sinds 4 jaar geleden. Toen ben ik er mee gestopt, maar was wel zo eerlijk om het nog een kans te geven, maar jammer genoeg ben ik er weer helemaal op afgeknapt! Ik kan 9 van de 10 potjes niet afmaken als ik voor sta. Als ik achter sta, gaan ze lekker achterin rond tikken. (daarnaast ook nog veel geluk dat mijn kans voor open goal binnenkant paal eruit gaan etc) Ik speel 9 van de 10 keer tegen Barca of Chelsea. Ik heb niet veel ervaring met FIFA online, maar waarom gaan ze vroeg tijdig weg? Wordt dan de score niet geregistreed bij hem of haar?
Volgens mij is het toekennen van de "win" bij Fifa geglitched als er gedisconnect wordt. Vaak krijg jij gewoon de "win" maar soms dus ook niet. Je tegenstander die quit zal dit dus als laatste redmiddel gebruiken om toch nog een "win' te kunnen halen. Correct me if i'm wrong.
Ik word er nu ook een beetje schijtziek van. 't Lijkt wel of mensen steeds vaker leaven als ze met 2 of 3 doelpunten achterstaan. :{
Een vraagje over de coaching bij Fifa. Zag op de ps3 dat je gewoon kon zoeken bij de transfers maar bij mij op de 360 ga ik gelijk over naar de lijst. Vroeg me dus af of het mogelijk was om gewoon te zoeken naar iemand. Dus als ik bijvoorbeeld suarez wil kopen maar ajax bied hem niet aan hoe kan ik dan op hem bieden? Zij doen dat namelijk wel bij mijn spelers!