The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 12 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    nja, ik kijk wel wat ik doe. als ik nou wat meer ervaring in dit spel had gehad dan had ik denk ik wel echt iets vaags gekozen. ben laatst ook weer aan een fallout 3 playtrough begonnen met max unarmed 8)

(heb je niks aan btw :+)

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Die spire snapte ik dus niet hè. :mad:

Elke keer als ik boven ging staan om van het uitzicht te genieten, werd het super mistig en ging het heel hard sneeuwen. Kon ik niks zien. :{

3. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Is mij ook maar een keer voorgekomen, de rest was het altijd mistig of regenachtig. Elke keer ga ik nu checken als ik in de spire ben maar het is altijd kut weer 8)

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    En dan die mod op de PC waar ze even 10.000 watermeloenen lieten vallen vanaf die toren. Wou dat zoiets kon op de 360. O-)

5. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Je kon toch voorheen met je boog zo'n glitch doen en items van je inventory spawnen ? :) Misschien ff cache legen

Kwam dit net tegen, wtf? [yt]ujwmbqBEMNw[/yt] Alleen in de PC versie?

EDIT: { SPOILERTS }

[yt]gaP7UvOaM5E[/yt]

Laatst bewerkt: 21 mei 2010
  6. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    High elf mage rockt de pan uit.:cool:

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    wow vette shit op de pc. Kan je gewoon op een draak vliegen 8)

8. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Zelfs een vliegend tapijt! :cool:

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Die eerste video: Waarom is dit niet mogelijk op de Xbox 360 versie?
    Heb echt heel die toren al tig keer bekeken, maar nooit dit.
    Ik wil hebben! ;)
    Zoiets zouden ze voor alle classes moeten doen, met een dikke statsboost. ;)

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Oblivion topic pagina 2 = :mad: Yellow.
    Jullie moet je schamen. :+
    Nu moet ik dus weer een kunstzinnige dubbelpost met excuus naar de moderators verzinnen.
    Bij deze:

Heb nu The Mages, Thieves en Fighters Guild afgerond. Ook de Dark Brotherhood is klaar.

Nota bena de pijl in de laatste missie van TTG in een keer raak geschoten. Is me nog niet eerdere gelukt. Tip: Anderhalve klik, misschien iets minder moet genoeg zijn om hem in een keer te raken.

Vandaag even met andere games bezig geweest. Ben nu level 25/26 en ga wellicht nog even een flinke ruk door de arena maken.

Daarna de gewone side quests doen en zien of ik level 46, mijn record, nog kan verbreken. 8)

Laatst bewerkt: 27 mei 2010
  11. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Volgens mij mag je gewoon na 12 of 24 uur weer posten hoor, sowieso boeit het niemand echt :+

Hmm ik raakte die pijl ook de eerste keer 8) zal wellicht geholpen hebben dat ik alles met de bow doe... :p De keer daarvoor (allereerste keer dus) duurde het wel ff, denk zeker 4 schoten maar had daarvoor ook echt amper tot niet nog met een boog geschoten.

Nu ff gestopt met de Shivering Isles DLC, op de een of andere manier word ik het toch snel zat steeds.
    Start het op, speel ff een uurtje en dan heb ik er weer genoeg van, misschien komt het omdat ik gewoon teveel met die bergen items bezig ben dan daadwerkelijk het spel.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    WTF Yellow, jij speelt het echt snel.

Vergeet niet te genieten he :p.

13. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Is het heel bijzonder? Die pijl in een keer te raken?:eek:
    Ik had het namelijk ook:+
    Maar ik kom de laatste tijd niet veel meer toe aan Oblivion, speel teveel RDR.
    Toch maar weer een keertje doen dan...

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik doet deze game met mijn ogen dicht.
    Armorer staat ook alweer op 100. ;)

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Zo. Arena gedaan en die quest van The Grey Prince. Deze had ik nog nooit eerder gedaan, maar ik vond hem wel tof. Het fort waar het zich afspeelt is echter wel de meest lineaire uit de hele game he. ;)

Arena was wel cool, doe je in minde dan een uur als je blijft vechten.

Nu Knights of the Nine doen.

SI doe ik echt nooit weer. ;)

16. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Vond die Grey Prince Quest ook wel lache maar de tweede keer had ik er echt geen zin meer in :+

Die Arena was ook wel tof idd maar het had wel iets uitgebreider gemogen, beetje te simpel nu.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Precies, je bent zo door de Arena heen. ;)

18. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Waarom doe je trouwens die DLC niet nog een keer? :p was ie zo bout dan?

Moet hem zelf ook nog doen trouwens, enkel die Gatekeeper gekilled en halverwege ben ik opgepakt door zo'n patrol ofzo met 5 bounty :emo: dus hebben ze me leuk geteleport naar die stad.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Vind SI lang niet zo leuk en ik kan gewoon Sheogorath niet uitstaan.
    Knights of the Nine speelt zich in het oude gebied af, zoals alle andere DLC, en dat heb ik gewoon liever.
    Sterker nog: Ik haat SI zelfs een beetje.
    De eerste en tweede keer vond ik het leuk, daarna werd het rap minder.

Knights of the Nine vind ik gewoon erg cool, maar ik besefte vannacht laat dat ik een gruwelijke fout heb gemaakt. Volgens mij heb ik die helm verkocht van die ridder en die heb je samen met andere armor nog nodig om op te hangen. Hopelijk heeft mijn maatje bij The Wawnet Inn hem nog als ik het spel opstart.

Dat is ook een ding waar ik me door aan erger in dit spel: Een achterlijke sleutel of notitiebriefje kun je in eens nooit meer verwijderen uit je inventory. Armor die met quests te maken hebben wel.

Hell, die dingen van The Thieves en Mages Guild wil ik helemaal niet in mijn inventory houden.

Neem dat notitiebriefje van The Big Heist alleen al. Wat moet ik ermee als ik toch al klaar ben. Zelfde geld voor een briefje van een Mages Guild missie, waar je op zoek moet gaan naar de bron van Black Soul Gems.

Dan heb ik het nog niet eens gehad over die 5/6 sleutels die ik gewoon wil dumpen in mijn huisje, maar dat kan niet omdat het quest items zouden zijn.
    Aaargh: Ik heb verdomme die quests allang gedaan. 8)

Bethesda heeft deze game nooit helemaal gesupport, anders hadden ze dit wel opgelost. Bijna net zo erg als toen met die Fallout 3 DLC's. 8)

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ik heb SI ook nog hier liggen, geen een keer betreden 8).
    Sowieso ben ik nog eeuwig bezig met alle Guild quests, ik neem m'n tijd.
    En daarna ga ik maar op aanraden van Yellow met Mehrunes Razor beginnen :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina