Ik heb de hele story line met 1 paard gedaan. De game heb ik nu uitgespeeld en ben er wel eigenlijk op uitgekeken. Online was ook niet briljant.
Ja, is de regio waar o.a. de MacFarlane's ranch is en ook Armadillo. Maar er zit toch ook een opvouwbare map bij het spel? Ter referentie:
De map die bij start staat bedoel je? Ja weet ik maar was ff niet online op de xbox en weet die map niet uit mijn hoofd.
Ja die is er natuurlijk eventueel ook, maar er zit toch ook een papieren opvouwbare map bij in het doosje naast je handleiding?
Ik zie Thieves Landing niet staan op de map die bij het spel zit? Kun je een stadje noemen die er naast zit?
Inderdaad gewoon aan de rivierkant (N)O van de MacFarlane's ranch. Als je het echt niet vindt kan je ook altijd een map kopen van de area in een general store of check het onderstaand filmpje voor de locatie op 00:19. [yt]K_6omK2AlZI[/yt]
Ik vroeg me iets af, waarin Thieves Landing kan je de scrap vinden van de Bollard Twins outfit? Ik heb al één fragment aangeschaft, dat andere moet ik ergens vinden. Waar? EDIT: Is het de plek die hier bovenaan in het filmpje getoond word?
Toevallig. Nice! Moet ik alleen nog 's winnen met horse shoes. Trouwens, nu ik in Mexico ben, heeft Dead Eye geen auto-aim meer?