Maar even een mail gestuurd. Normaal ben ik niet zo ongeduldig maar als je in koeienletters naast een pre-order zet dat hij op de dag van release in huis valt en hij is er niet dan vraag je er om Daarnaast wil ik dadelijk niet te horen krijgen dat ze out of stock zijn of dat er iets anders aan de hand is. Had hem gewoon in de winkel moeten halen, ook al was die dan iets duurder Als ik iets hoor dan post ik het hier ook wel gelijk.
Ik ontvang de post vaak rond 12.30. Vandaag zal het dus wel rond 15.00 zijn als ik wat ongeluk heb. Ik laat het je weten als ik de game binnen heb.
Zucht, zelfde verhaal hier als de rest. Hopelijk wordt het niet maandag, had me er zo op verheugd. Als ik had geweten dat hij woensdag al bijna overal te koop was, had ik em niet eens besteld.
Damn, de gehele tijd loop ik eerste en dan wordt ik serieus gewoon 4x achter elkaar geraakt door zo'n dikke rode gare bom . Man o Man, kan nu al wel me controller de andere kant van de kamer opgooien En Ja dit gebeurt mij nu 3 van de 4 races WTF!
Ik had blur ook besteld bij frs en niks ontvangen. Net even de klantenservice aan de lijn gehad die mij wist te vertellen dat ze de game te laat binnen hebben gekregen en dat hij in de loop van volgende week bij mij zou worden bezorgd.....
En dan zijn ze niet eens zo netjes om daar een mailtje over te sturen Hoe kan het dan btw dat de winkels wel voorraad hebben, en de internetshop niet? Beetje vreemd. Ik heb nog een PU pas, misschien haal ik em dan gewoon in de winkel en annuleer ik het bij de webshop.
Ik checkte mijn bankrekening en tot mijn grote verbazing stond ik in de plus, dat is lang geleden. Dat was een prima moment om Blur te bestellen bij Mediaoffer met de 4,50 korting. Hoogstwaarschijnlijk morgen binnen, niiiiiiiiice!
Net gehaald bij de Free Record Shop voor het vriendelijke prijsje van 49,99, en dan gingen er nog cadeaubonnen vanaf. Dus uiteindelijk maar 23 euro betaald:b: Mag ik ook in de OP?
xbox versie ? Als ik online kijk, is de pc en ps3 versie alleen maar leverbaar. als het wel de xbox versie is dan ga ik wel even langs na het werk. Met de anwb kaart gaat er nog is 10% vanaf.