want als ik jou verleden bekijk ben jij PRECIES NIET ECHT BETROUWEBAAR? ten eerste is dat niet eens correct nederlands. ten tweede waar bemoei jij je mee als je er niet bij was? en ten derde waar bekijk jij mijn verleden ?
ik nodig jou uit via me broertjes account gjpk maar dan reageer jij nooit. jij zag iemand niet die praktisch naast je stond, als je zo iemand niet ziet ben je best slecht. kom nou maar op gjpk's invite want dat ben ik.
grappemaker ga je mee eerst voor kk homo uitschelden en dan moet ik nog met je gaan spelen? denk is na man ja is goed Bombass
jij hebt eerst mij beledigd over dat ik kk slecht was en dat mijn clan slecht is dus doornroosje waarom moet je nou huilen?
ik zou zweren tot mijn moeders dood dat ik nooit met kk heb gescholden ik ben niet zo iemand en zo zwak als jij! je kan dingen nu zeggen maar mensen weten dat jij liegt met je verleden
hahaha jij bent echt grappig. je kan dingen nu zeggen maar mensen weten dat jij liegt met je verleden. omdat bombastic ( iemand die je niet eens kent) dat heeft gezegt. die gozer kent mij niet eens dus wat praten jullie met "jouw verleden".
Zo,n kanslose ruzie hier... En als iemand slecht is? WTF boeit het!!!!!!!!! Ben je cool als je goed bent>>>??? NEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!! Je bent juist een fcking gamernoob die trots is no life te zijn en goed te kunnen gamen(op knoppen drukken) Ga skateboarden of zwemmen of voetballen of gitaar spelen in een band man... Ik skateboard bijv. ook en kan goed tricks. Dat is veel mooier om te laten zien aan mensen dan op knoppen drukken waar je trots op bent dat je het goed kan... Die gamewereld benik uitgestapt. Alleen maar opelkaar schelden als iets niet lukt of als iemand slecht is en je die uit gaat schelden. Jezus, zo kansloos.
Is hier nog iemand zichzelf bewust van het feit dat Zweetkonijn (die 9 april voor het laatst actief was hier) een clan zoekt? Ipv forumheld spelen zou 1 van jullie hem een message kunnen sturen om jullie clan te joinen....... 'T is maar een idee'tje
waar the fuck bemoei jij je mee gek. misschien is mijn clan al vol idioot. start zelf maar clan als je zo'n grote bek hebt.
Begint een kansloze bende te worden hier. Iedereen weer normaal reageren, de eerste die het negeert mag per direct twee weken afkoelen.
En terecht Iemand uitschelden over internet, best wel stoer...... Check eerst m'n gamertag, daarna google je 'team reflex'. Maarre, ik stuur zweetkonijn wel een keer een message, suc6 verder allemaal met je clan :