Microsoft Points

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mr Dave, 29 mei 2010.

  1. Mr Dave

    Mr Dave Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    Hoeveel MSP kan je voor 30 euro krijgen? Ik ben namelijk van plan een namechange te doen, en ook nog wat picpacks te kopen.

    PS: Ik twijfel tussen de naam Pro Dutchman en Last Dutchman, welke heeft jou voorkeur? Post het gerust ;)
     
  2. Mr Dave

    Mr Dave Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog even een toevoegsel, ik zoek naar een winkel zoals de MusicStore, dus geen onlineshops.
     
  3. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    waarom zou je geld uitgeven om je naam te veranderen : /
    en jou oude gamertag klinkt beter dan iets met dutch man er in!
     
  4. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    bij de bartsmit als je het echt alleen in de winkel wilt kopen

    3x 800 MS points = 29,97 :)
     
  5. Mr Dave

    Mr Dave Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Even voor de duidelijkheid, ik speel momenteel niet meer op Dizzee Dave
    Ik speel voornamelijk op i aM Communizt, wat ik zelf een gare naam vind.
     
  6. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat is inderdaad een gare gamertag, maar die twee waartussen je twijfelt zijn minstens net zo poep.

    Denk trouwens dat de suggestie van Stephan het beste is en als je ergens anders 800 mspunten vind, kun je ze daar waarschijnlijk ook kopen voor hetzelfde geld. In de gewone winkels verschillen de prijzen van MS-punten nauwelijks tot niet.
     
  7. Mr Dave

    Mr Dave Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij of iemand anders dan een andere suggestie voor een naam?
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.044
    Leuk Bevonden:
    9.604
    Tyrant100.
    Je mag hem kopen.
     
  9. Mr Dave

    Mr Dave Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee danku
     
  10. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Bedenk gewoon iets los, en niet zoiets kazigs als Pro Dutchman. xPannekoekx moet je doen :+.
     
  11. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    En waarom niet online als ik vragen mag? Durf je niet of mag het niet van je ouders?
    Bij gamehubs.com of liveacties.nl kun je ze betrouwbaar kopen. Kijk hier maar rond want er zijn tientallen mensen die ze daar elke keer kopen en krijgen.

    Even uitgaand van 4200 punten in de winkel kost dat je zo'n 50-60 euro of zo afhankelijk van hoe je ze koopt.
    Bij bovenstaande ben je voor 36/40 klaar. Klein beetje bijleggen maar dan krijg je wel meer waar voor je geld.


    Voor verdere vragen en onderzoek zou ik hier ff kijken; [Online Gamestore] Ervaringen, levertijden, bestellen vanuit het buitenland etc. of hier doen Gamehubs of liveacties of andere winkels om te checken.


    Verder een naam moet je echt zelf verzinnen, je loopt er waarschijnlijk nog wel een tijdje mee rond. :)
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2010
  12. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    xD


    en ik heb echt al 50+ dingen gekocht van gamehubs... nog nooit problemen gehad!
     
  13. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Verzin in elk geval nooit een naam met x'en. ;)
    Of iets fake/lame met cijfers.
    Dus geen xxleggollas1990xx. :+
     
  14. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Misschien heeft die gozer nog niet echt beschikking over eigen geld en kan die daarom moeilijk online aankopen doen?

    En zonder x's, o's, i's en cijfers kun je geen leuke gamertag meer nemen.
     
  15. Mr Dave

    Mr Dave Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Is PayPal de enigste betaalmethode op gamehubs.com?
     
  16. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, maar paypal is enorm betrouwbaar. Ze gebruiken het niets voor niets bij ebay.

    Het kost even een paar dagen om het aan te maken maar daarna kun je er gewoon gebruik van maken, wel handig als je het aan je bankrekening koppelt dan hoef je niet zelf iedere keer geld over te zetten. Maar dat moet je zelf weten.

    Laatst ging er om 9:52 50 euro van me rekening af (niet door mij), 3 minuten later had Paypal het geld al teruggeboekt en me account beperkt (geblokkeerd).


    Natuurlijk kun je ook ideal gebruiken bij liveacties.nl al zijn daar de punten niet altijd op voorraad (vaak controleren).
     
  17. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.484
    Leuk Bevonden:
    908
    Ik heb gisteren op Livekaarten.nl 12 mnd xbox live gekocht. Overgeboekt met iDeal en 1 minuut later in mijn mailbox.

    Zeer betrouwbaar en stukken goedkoper dan in de winkel. Zij hebben ook MS points natuurlijk :)

    Als gamertag zou ik gewoon een "normale" naam proberen te zoeken, dus niet met veel hoofdletters en kleine letters afwisselen en ook zo min mogelijk letters voor cijfers veranderen. Ik denk dat je dan uiteindelijk het meest tevreden ermee zal zijn, al is het natuurlijk enorm persoonlijk :)

    Succes in ieder geval!
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.044
    Leuk Bevonden:
    9.604
    Nee NL achter je tag zetten is leuk..
    Wij zijn echt het enige volk die hun landcode achter hun naam zetten, verschrikkelijk 8).

    Als ik het nu mocht veranderen zou het Crimson Pluck, Tactical Salad of iets in de trand worden :p.
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2010
  19. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een keer mijn naam veranderd.Maar vind het eigenlijk toch wel zonde dus zou het niet gauw meer doen denk ik.Ik vraag altijd aan mijn vader om namen te verzinnen(ben er zelf nooit goed in).:eek:
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    :mad:

    Ik vind het altijd wel leuk om in 1 oogopslag te zien waar iemand vandaan komt. Al is mijn NL meer een overblijfsel uit het tijdperk waar je geen gamercards ed. had, maar toch.. blijft leuk om te zien.
     

Deel Deze Pagina