Uiteindelijk vind ik de MP maar mwah eigenlijk. Free roam is wel tof natuurlijk, maar veel is er niet te doen. Gang hideouts worden ook snel saai. Die dorpjes zijn niet druk en er is geen trein. Bij GTA IV had je tenminste nog wel wat te doen, beetje met een helikopter klooien enzovoort.
Hoezo? Die wapens die je unlockt hoor je toch gewoon in elke game mode te kunnen gebruiken? Is toch met elke shooter game?
Dat bedoel ik niet... Heb het over de multiplayer. Snap niet helemaal hoe dat zit met die wapens want in de ene game mode heb ik bijv. wel een rifle en bij de andere weer niet.
Hoe hoger je komt, dus hoe meer xp je krijgt, hoe betere je wapens je krijgt. Dat is in elk spel zo, dus zou niet weten waarom het nu anders moet...? Hebben mensen nog last om online te gaan, want ik heb het nu 10 keer geprobeerd en ben er maar 3 keer ingekomen, zwaar hinderlijk...
Lol inderdaad, dan krijg je alleen maar van die gasten die je met een lasso vastbinden en je ergens droppen en laten liggen.
Had zelf eerlijk gezegd ook wat meer van de multiplayer verwacht, maar er is niks over te klagen hoor. Wie weet wat eigenlijk de beste pistol is ?. ik ben nu level 14, maar ik heb er verschillende tot mijn beschiking..
Als het goed is komen er nieuwe gametypes aan, tenminste, dat hoop ik en dacht ik gehoord te hebben. Maar de high-power pistol is het best, zowel qua fire-rate en damage.. :eeft iemand niet toevallig een site waar alle statistieken van wapens op staan?