The Darkness

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 31 dec 2006.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nee! :eek: Ben je vaak de weg kwijt dan? Meestal word er in de tussenfilmpjes of tijdens dialogen goed uitgelegd waar je naar toe moet én hoe je moet lopen. Verder, kwestie van tijd, straks ken je de wegen uit je hoofd.

2. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja, tijdens 'missies' weet ik soms niet welke kant ik op moet. Maar komt wel goed.

3. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet nog wel dat ik ook een paar keer niet wist waar ik heen moest. Die map werkt idd niet echt optimaal, maar doordat ik gewoon veel rondliep en genoot van het sfeertje wist ik geleidelijk aan waar- en hoe-ik lopen moest.
    Briljante game dit, allerbeste stukje voor mij was het bezoekje aan Jenny's flat.

4. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik heb nu ietsje meer tijd aan de game besteedt en het vinden van de weg gaat al beter. Staat vrij vaak op borden etc. aangegeven. Ik moet zeggen dat ik deze n.a.v. lovende reacties heb gekocht, maar er weinig van verwacht. Maar ik wordt er toch steeds meer ingetrokken. Zal 'm komende dagen eens proberen uit te spelen. Ben nu nog niet zo ver, heb net 't geld van Uncle Paulie verbrand. Moet die Darkness opties ook nog wat meer uitbuiten, tot nu toe ben ik alleen die slang.

5. FallingDarkness

FallingDarkness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    omg deze game :D old school <3 deze heb ik scheef gespeeld

6. Natasja27

Natasja27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het.Een oud topic.Maar heb dit spel vandaag van iemand gekocht.
    En wie dit spel heeft mag mij toevoegen.Kunnen we misschien is een keertje online spelen.Want ik denk dat nu niemand meer online speelt?Maar toch wil ik ze wel een keertje halen.

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Off-topic:
    Jij speelt veel verschillende spellen door elkaar heen bemerk ik, heel anders dan ik zelf doe, altijd maar 1 spel aan het spelen en pas weer een volgend spel als ik er eentje uit heb gespeeld...

Maarre ik heb The Darkness ook gespeeld en ik vond hem erg tegenvallen. MP heb ik nooit gedaan ... Ik heb hem snel weer doorverkocht na het uitspelen van de verhaallijn!

8. Natasja27

Natasja27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Off-Topic
    Klopt ik speel ook veel verschillende spellen.Ik hou er nooit van om met 1 spel bezig te zijn.Vind ik niet zo leuk.Ik moet variatie hebben met spellen.Gewoon de ene keer bv.Streetfighter en de andere keer Call Of Duty.Dat vind ik gewoon leuk.:eek:

9. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Darkness was echt een tof spel :eek: alleen het mikken was een beetje wappie af en toe maar verder vond ik het echt een soort speelbare film, vooral als de Darkness het ff overneemt... :D

Laatst bewerkt: 29 mei 2010
  10. Natasja27

Natasja27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke dan ik ga hem straks even verder spelen.

11. donfatos

donfatos Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Toffe game voor weinig geld. Vind het echt een toppertje!

Ik kijk uit naar deel 2:thumbs:

Deel Deze Pagina