Microsoft Points

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mr Dave, 29 mei 2010.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.273
    Leuk Bevonden:
    4.761
    Precies, heb het ook al gedaan.
    Zelfs op www.evilgamerz.com is mijn tag Yellow13NL, naar mijn gamertag op de Xbox 360.
    Ik vind het gewoon fijn te laten weten waar ik vandaan kom.
    FRI er achter zetten lijkt me niet echt lekker. :+
     
  2. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Nederland is een van de weinige landen die aan de landen tag doet ;) Moet erin blijven imo
     
  3. LeGerman

    LeGerman Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Koop NOOOIT iets bij livekaarten.nl!!! zeer slechte ervaringen mee...heb bijna 1.5 week op een code van 4200 punten moeten wachten...en wat service betreft...nou hou maar op, ik kan je bijna 15 mailtjes laten lezen waarin je bijna moet smeken of hij het een keer oplost maar nee hij zit aan zijn leveranciers gebonden. begin dan geen livepoints site...
    er kon nog niet eens een excuus van af!

    koop het zelf liever bij Gamingpoints.nl daar krijg je ook weer korting op de volgende aankoop....
     
  4. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    idd het is ook een soort van trots misschien 8)
     
  5. gamerfreak

    gamerfreak Sander GJ

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb goede ervaringen met:
    www.livecodes.nl
    Het is goedkoop en snel, je krijgt meteen je code te zien! In het gastenboek op hun site zie je ook alleen maar positieve reacties.
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ja, daar koop ik het ook de laatste tijd.
    Prima site.

    En ik heb ook NL achter mijn naam, anders was die naam al bezet. Dus NL vind ik dan een goede oplossing. Vind het niet erg. Bij Engelsen zie je ook wel eens UK staan in hun naam.
     
  7. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik nooit die 'NL' tags of dat soort dingen achter namen 8), ik erger me soms ook aan die denen en zweden met hun SWE!?! de heletijd..
     
  8. haenkie

    haenkie Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je in Nl je points of gold-membership kopen of maakt dat geen ene k**t uit??

    Zat te kijken bij amazon.co.uk en dat scheelt stukken....
     
  9. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    zolang het europees is, is het ok.
     
  10. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Laatst bewerkt: 29 mei 2010
  11. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Oh, jawel hoor. Zeker als je gamertag bestaat uit een Nederlands woord. Gewoon een beetje origineel zijn. Ik snap dat een Engelse gamertag in sommige gevallen handiger is, maar boeiend. Als je een Nederlands woord gebruikt hoef je er ook geen NL achter te plempen.
     
  12. Mr Dave

    Mr Dave Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Na een nachtje slapen ben ik er zo goed als uit.
    Jaegermeister (eventueel nog NL erachter)

    En ik heb besloten mijn MSP toch via een van de internetshops die hier genoemd werden te kopen.

    Geef eventueel nog je mening over de naam.
     
  13. lunalicrichard

    lunalicrichard Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mass effect liggen,dus als je m nog wilt geef maar een gil en we komen er wel uit denk ik:p
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Gewoon orgineel zijn, zoals ik (en ik had mijn tag al in 2005 geregistreerd :+).
     
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.867
    Leuk Bevonden:
    2.062
    Hoe moet je trouwens te nickname veranderen, en hoeveel kost dat?

    Ik had op de originele Xbox mijn nickname, en die kon ik dus op de 360 op de een of andere manier niet meer gebruiken, en heb ik een andere.

    Neem je ook al je achievements en arcadegames mee wanneer je je nick verandert?
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.273
    Leuk Bevonden:
    4.761
    Nickname verander je doe je, geloof ik, naar je gamertag te gaan en even goed te lezen. Het kost 800 MP, belachelijk, en is zo gepiept. ;)
     
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.867
    Leuk Bevonden:
    2.062
    Het probleem is meer dat de 'oude' nick die ik had dus 'in gebruik' is volgens hen. Tja... dat was MIJN nick, op de oude Xbox, en die is dus NIET meer in gebruik, maar wil hem wel graag terug als dat kan.

    Ben ook benieuwd hoe dat gaat met bijvoorbeeld je EA online stats. Maybe dat het met de Microsoft games allemaal prima geregeld is als je dat omzet, maar dat EA er helemaal niet op berekend is...
     
  18. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook raar dat het zo veel punten moet kosten om je nick name te veranderen.Daarom doe ik het ook niet gauw.Heb nu wel 2100 punten gekocht maar dat is om een spel te kunnen kopen.Dat vind ik het veel meer waard.
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Om easy money te verdienen misschien?
     
  20. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat moet wel kunnen volgens mij, iets van Redeem Gamertag. Heb ik ook gedaan toen ik een nieuwe Xbox kocht. Even wat gegevens invullen, want ze moeten wel weten dat die gamertag aan jou toebehoord. En dat is nog gratis ook.
     

Deel Deze Pagina