FIFA World Cup 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hotymoty

    hotymoty Active Member

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    0
    hee hoe kan je goals uploaden en met slow motion?
     
  2. MonkeyXXL

    MonkeyXXL Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    (LS) In clicken.

    Vandaag 2 keer de cup online met Argentinië gewonnen, wat speelt het fijn met Messi zeg.
     
  3. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Hoi Aap :+
    Jij ook hier?:9
    Ik kom btw over 20 min online, ben je er dan nog?
     
  4. UnExpected

    UnExpected Guest

    Ik vind Argentinië echt waardeloos.

    Maar vind het spel wel te makkelijk online helaas
     
  5. hotymoty

    hotymoty Active Member

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    0
    nee want dan krijg ik een half filmpie
     
  6. Donwesje

    Donwesje Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee hoe je bij een vrije trap de bal aflegt en dan vol kan uithalen?

    Iemand enig idee hoe je een schot buitenkantje voet kan nemen en dus met curve schiet?
     
  7. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    LT en dan A geloof ik.

    En op je 2de vraag, daar is geen knop voor. De bal moet gewoon toevallig goed aan komen rollen waardoor hij hem met de buitenkant schiet.
     
  8. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Nah wat word ik hard genaait door fucking EA zeg.. Zit ik eindelijk in de fucking 1st division word ik gewoon 3x disconnect als ik 1-0 voorsta wtf he hele w/l naar de klote en ook die divisie ik wou 1ste staan met 0 losses echt zo fcking nep.
     
  9. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Zo dan ben jij niet slecht... 1st division... das wel hoog ;)
     
  10. Munnie

    Munnie Guest

    Zit nu in divisie 7, gasten zijn best wel goed, 3x verloren.
    Alleen is er maar 1 van verdiend...:mad:

    @ Cronaldo7, doe je netjes.
    Zullen we x een potje doen? Als je wilt add me dan ff. ;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 mei 2010
  11. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Hehe. Ik stond net 7-0 voor in de 85ste minuut.
    Commentator:

    ' Ik denk niet dat ze dit nog gaan goedmaken '
    ' Nou, het balletje kan raar rollen '

    :emo:
     
  12. hotymoty

    hotymoty Active Member

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha youri mulder wat een flapdrop:)
     
  13. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een game! Heb ditmaal veel meer het gevoel dat skill ook daadwerkelijk een grotere rol speelt dan in FIFA 10, waar je kansloos was tegen de topspitsen van de wereld. Ditmaal valt het reuze mee.

    Begon een online cup met als land Suriname (0,5 ster) Groepsfase had ik Engeland, Frankrijk en Spanje. Allemaal 5 sterren landen. De eerste wedstrijd was tegen Engeland, dit lagte zo verschrikkelijk dat ik na 1 minuut maar quitte. Die 3 punten mocht hij wel houden (waren tevens zijn enige 3 punten).

    De 2e game was tegen Frankrijk. We kwamen al vroeg op achterstand, maar wisten deze om te buigen tot een 2-1 overwinning. Een winst met een 0,5 sterren land online geeft echt voldoening!

    De 3e game tegen Spanje werd hetzelfde verhaal al vroeg 1-0 achter. Maar mijn spits (overall 55) kreeg het op zijn heupen! Eindstand 4-2 en als 2e door naar de knockoutfase.

    Hier kreeg ik in de 1/16e finale Denemarken. Stond tot de 80e minuut simpel 4-0 voor. Uiteindelijk kregen ze nog een ere treffer. 4-1 eindstand en door naar de kwart finale.

    In de kwartfinale moest ik tegen Italie en dit was me toch een wedstrijd! Wederom 1-0 achter, teruggetrokken naar 1-1, 2-1 achter tot de 80e minuut. Wist uiteindelijk de gelijkmaker te maken 2-2. En in de 90e minuut scoorde mijn topspits de 3-2. \o/ Echt een zwaar bevochten overwinning.

    In de halve finale wederom tegen Frankrijk, het leek alsof ik weer met een echt 0,5 ster team speelde a la FIFA 10. Alles ging fout en de Fransen liepen ons er volledig uit. Bovendien hielp het ook niet dat mijn pa op dat moment het nodig vond een diep gesprek te voeren ;) Anyways kansloos verloren de halve finale.

    Al met al vind ik deze game echt een vooruitgang tov FIFA 10. In FIFA 10 zou ik nooit met een team van 0,5 ster zo ver zijn gekomen en al helemaal niet online. Denk dat ik morgen weer een gooi doe naar de cup, ik heb het gevoel dat het haalbaar moet zijn met een wat minder team.

    Sinds ik het spel heb aangeschaft speel ik overigens allleen met < 2 sterren landen, zou niet eens weten welk 5 sterren land heerlijk speelt en ze interesseren me eigenlijk vrij weinig. Als iemand nog een leuke tip heeft voor een wat minder land dan hoor ik het graag!
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Waarom heb je dan ook Nederlands commentaar, dat is echt altijd vreselijk slecht geweest en is het nog steeds. Engelse is muchos betteros.
     
  15. Munnie

    Munnie Guest

    Ik zou zeggen: Neem engels commentaar!
    Nederlands zuigt zóóóó hard he. :lol:
    Met engels commentaar klinkt het mooier en zeggen ze veel minder stomme dingen..

    //edit: Zelfde reactie als ^
     
  16. Munnie

    Munnie Guest

    Costa Rica met Bryan Ruiz = _O_
    Volgens mij een 3 sterren team...
     
  17. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Iedere keer ben ik ook van plan om het op Engels te zetten, maar het komt er maar nooit van.:+
     
  18. Munnie

    Munnie Guest

    :lol:
     
  19. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Sinds gisteren heb ik weer eens Live aangeschaft. In tijden van Ghost Recon en PES 2008 nog online geweest, maar daarna wegens tijd en motivatie redenen mijn account niet verlengd. Gisteren met het aankomende Wk maar weer eens 3 maanden Live GOLD aangeschaft, waardoor ik gisteren ook voor het eerst een Fifa game online ben gaan spelen.

    Mijn eerste 2 wedstrijden beide gewonnen met goed voetbal :cool:
    Zojuist een partij gespeeld met Nederland tegen de Vs. Ik eindigde de eerste helft met een 0-2 achterstand. Direct de tweede helft op de aanval begonnen. En zo uiteindelijk een 0-2 achterstand kunnen ombuigen in een 4-2 voorsprong :D

    In minuut 85 schoot hij naast mij goal en bleef het beeld hangen! Hier heb ik ongeveer 3 minuten met spanning naar gekeken, wachtend op de afloop ervan. Uiteindelijk kwam de melding dat de verbinding was verbroken met mijn tegenstander. Dacht echt dat ik gek werd, maar uiteindelijk zag ik bij mijn statics dat ik de wedstrijd met 4-1 had gewonnen.
    Is dit standaard uitslag als de tegenstander weg gaat?

    En lees hier soms verhalen van mensen waarvan de verbinding ook verbroken wordt, en dat ze toch een VERLIES krijgen toegedeeld. Hoe kan dat dan?


    *
    Voor degene die nog tegenstander van aardig niveau wilt (al zeg ik het zelf ;)) moet mij maar even toevoegen!
    Mijn vriendenlijst is namelijk flink uitgedund, aangezien bijna iedereen mij heeft verwijderd na het 2 jaar niet online komen O-)
     
  20. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Heb je toegevoegd.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina