[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 24 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Wanneer krijg je lvl 2 dan? Want ik was maar iets van 4-5 uurtjes bezig toen ik lvl 2 kreeg.

(Even voor de duidelijkheid: lvl 1 = alleen slowmo, lvl = 2 automatisch van die kruisjes, lvl 3 = je kan zelf bepalen waar die kruisjes komen, dit was het toch? Ik weet het namelijk niet zeker :p)

2. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Normal is gedeeltelijk auto-aim waar je het wapen alleen naar iemand toewijst om vervolgens zelf het schot te plaatsen. Misschien klinkt het een beetje vaag. IIG, dead-eye is ten eerste super handig, want je kan casual, normal of expert er beter schoten mee plaatsen. Doordat de tijd slomer gaat kan je bijvoorbeeld iemand beter disarmen. Het heeft gewoon izjn voordelen, ongeacht de moeilijkheidsgraad. Je moet ook niet vergeten dat het er tof uitziet om alles in slow-motion te zien, van schot tot de impact tot alles erom heen zoals een exploderende dynamiet.

@ Jorrie, dat is inderdaad zo. Niet vergeten dat elke dead eye level slowmo heeft.

3. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Waarom word deze game zo gehyped ik heb hem ff gespeeld bij een vriend en ik vind er echt geen zak aan helemaal dat cowboy enzo trekt mij totaal niet.

4. iveL

iveL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is jou mening :p

5. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Ja weet :D maar ik speel nog liever gta en ook dat vind ik geen zak aan IV dan SA ownt wel hard.

6. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik begrijp de hype ook niet helemaal. Zo tof is het nou ook weer niet, het is wel vermakelijk en de sfeer is leuk en zeer goed neergezet... Maar daar blijft het ook echt bij, zeker geen game of the year of iets dergelijks voor mij. Er hadden wel wat meer steden in mogen zitten van mij, ik vind dat er teveel dood gebied is.

7. DON EL CORLEONE

DON EL CORLEONE INDO PRIDE

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem eindelijk binnen ! het is echt wel een leip spel.
    Hoe lang duurt het voordat de trein eigenlijk weg rijdt ?
    ik had namelijk iemand op het spoor gelegd, vervolgens ben ik 10 min blijven wachten, maar er kwam nog steeds geen beweging in.

Verder voldoet de game aan mijn verwachtingen, wel irritant afentoe om die koeien/stieren in de groep te houden haha

8. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Kun je met een dual ook iemand disarmen? Dat lijkt me echt vet als zoiets lukt

9. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ja, door hem in z'n hand te schieten. :+

10. vozz

vozz Je kat is je hond

Leuk Bevonden:
    0
    gisteren gehaald.

Wat een vet spel!!!

11. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de tips betreft Liar's Dice, gaat stukken beter nu. Vind het sowieso heel vet, en heb toenet zelfs de achievement gehaalt!

12. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe blijf je in dead eye als je al één keer hebt geschoten? Ik zag dat het kon in het filmpje van GT.

13. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Vraag ik me ook af!

14. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Worden de laadtijden veel korter als je het spel op de HDD installeert? :eek:

15. Natasja27

Natasja27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit spel doet me ook een beetje aan Bassie en Adriaan denken.Toen zij ook in het Wilde Westen waren met Amerika hahaha wel leuk

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik vind dead eye behoorlijk noodzakelijk op expert. Als je 5 a 6 bandits dichtbij hebt of een pack met wolven, dan is dead-eye een must (zeker op expert mode). Ik vond l1 zo fijn, veel headshots. Nu met l2 zet direct een kruisje als je ergens over een target gaat... kloten!

Geen idee, volgens mij door een bepaalde missie. Ik kreeg het pas na 12 uur ofzo, maar ik heb dan ook veel challenges gedaan, strangers, jobs, en weinig missions...

Ik snap de duals (pas twee gehad) niet helemaal. Op een gegeven moment moet je (LT) indrukken, dan krijg je automatisch slowmo en dan zet je tig kruisjes op iemand en dan win je automatisch (zo lijkt het ?>)

17. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Je moet wachten tot er draw staat, het beste is om daarvoor al je right stick omlaag te houden, dan houd je je hand dichtbij je gun. Wanneer je te vroeg of te laat drawt doe je minder damage. Het is het beste om alle kruisjes op zijn hoofd te doen, of op zijn gun. Die metertjes onderin geven aan hoeveel damage jij en je tegenstander gaan doen. Doe jij het meeste damage? Dan win jij.

18. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    En je moet de kruisjes wit krijgen, als je 1 wit kruisje weet te plaatsen op zijn arm, heb je altijd een disarm, of het moet een poppetje zijn dat perse dood moet voor een missie ofzo.

19. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die cougars toch wel irritant worden, zit je rustig de omgeving te verkennen komt er ineens eentje uit het niets.. paard en/of ik dood. Weer de laatste save laden maar dan wordt je weer ergens anders gedropt dan waar je de save gedaan had :mad:

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Je hoort ze ruim van te voren, ze hebben een bepaalde roar...
    Zodra ik die hoor, doe ik dead-eye aan, spot de cougar en pats!
    Nooit meer last van gehad! :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina