Deelnemers: 1. Jorrit010 - Jorrit010 2. mk katti - mk katti 3. House - Burger King NL 4. StrikwerdaAjax - StrikwerdaAjax - Sandjeford 5. ExoSkeleton - uG ExoSkeleton 6. TobiasBB - SqueezedToob95 7. Daz - xDaz 8. fcdanny - FCDANNY 9. Dyonko - Dyonko 10. WFabian NL - CtD Behindangle 11. Reuj - Reuj 12. Looney - Kontschopper NL 13. GoDz ViSioN - GoDz ViSioN XXL Ik wil ook meedoen!
ik ga vanavond mijn team kiezen, misschien dat de rest voor de loting zijn team bekend heeft gemaakt ? Nog 3, welke TM heeft er nog interesse ?
Heb net een pm'tje gestuurd dat ik wel meedoe. Had examens de laatste weken dus ben wat minder actief geweest
Moet je je wel laten registreren Miem, en vlug want er zijn nog 2 plaatsen vrij Edit: Heeft zich zojuist aangemeld, dus Jorrit ? op tijd ?
Sorry, doe niet mee, ben niet zo FIFA actief meer de laatste tijd //edit Mwah, doe toch maar wel mee.
Haha, oké is goed man, als je maar wel gemotiveerd je wedstrijden speelt Dan zijn we vol, als iedereen nu ff zijn team bekend wil maken....
Mijn team voor dit toernooi wordt: De Chunam Dragons uit zuidkorea. Waarom? om de ludieke naam..je kunt ook zeggen dat ik een band heb met de chunam dragons....
Mocht er nog iemand af vallen, dan kan er een pm'etje worden gestuurd naar mij! Anders veel plezier allemaal.