Ja, wij allemaal. Misschien is het het Halo 3 verhaal. Wel gelijk mijn stats kwijt van de laatste race, ging eindelijk weer eens goed.
Same Bizarre zit er altijd dicht op en de fora worden ermee overspoelt dus hopelijk komt er binnen nu en 2-3 dagen al een patch voor. Dit is niet te doen, elke keer ben je net lekker op dreef en dan kan je weer opnieuw opstarten en de party bij elkaar brengen.
Misschien mijn bestelling van FRS door laten gaan en hopen dat er tegen die tijd een patch is. Geluk bij een ongeluk enzo.
^ same, nog geen vast loper gehad. Heb net mijn 1e race MP gedaan met een Audi TT tegen mensen van rank ~10 >. Een gast zat hele tijd te warpen, maar voor de rest ging het perfect eindigde #1. Over de SP, is gewoon wel lol om een keer al die dingen te doen. Ben nu bij de 5e rival.
Ik heb nog geen 1 vastloper gehad in 4 dagen tijd.... Misschien dat jullie internetverbindingen onderling niet echt lekker communiceren ofzo?
Gisteren zonder vastlopers gespeeld en goed vermaakt op de multiplayer! De enige vastloper die ik nu heb is hun website, gisteren kon ik me niet registreren en vandaag kom ik er helemaal niet meer op...
Heb het idee dat het aan de grote van de party ligt. Eergisteren namelijk ook vaak gespeeld maar met max 4 in een party. Geen vastlopers. Hopen dat ze snel een patch fixen! Edit: Na het einde van een game de melding dat er een probleem was met de matchmaking. Weird!
Gisteren tijdens wat online races zag ik bepaalde obstakels op de grond liggen. Eigenlijk kleine versies van die vuurballen of wat het dan ook zijn, echt de grote van een voetbal, en er lagen meerdere op de weg. Krijg ik die wapens er nog bij of hoorde het bij het level?
Die heb ik net ook gehad, was naar level 7 gegaan en had het een en ander geunlocked. Helaas na deze melding was alles weer terug bij het oude.
Hoe the f*ck moet je nou goed driftend een bocht door ? Meestal heb ik race games wel snel onder de knie , maar bij deze op een of andere manier niet. Ik knal iedere keer tegen de vangrail op. Iemand tips ?
Gebruik alleen B en gooi hem in het midden van het bocht pas op handrem. Maar inderdaad, het lijkt als of het afweert tegen driften.