Dus je komt in de buurt van een bocht, dan druk je B hoelang in? En blijf je gas geven? In het midden van de bocht laat je B los? En druk je hoelang LT in?
Altijd gas blijven geven, afhankelijk van welke auto je rijd kan je LT of B gebruiken, en het ligt er ook aan hoelang je het moet indrukken, omdat dat verschilt per auto, snelheid, bocht, etc. Gewoon oefenen.
Gisteren van 11:00 tot pakweg 4 uur 's morgens Blur online gedaan. Totaal geen enkele vastloper gehad. Het kan dus wel?
Het is niet van hoelang (secondes), ik druk B zo lang in dat hij zit te driften daarna laat ik B los. Als de auto zich weer wilt herstellen zeg maar, druk ik weer op B. Alleen het lukt mij ook niet om combo's te maken, weet niet eens als dat mogelijk is. Klopt
Heb ook geen last van vastlopers. Ben al aardig op weg in de Singleplayer en afentoe speel ik online. Heb 17 races waarvan 7 in de top 3 en 1 gewonnen ...
Ah ok ik zal dan maar wat experimenteren. Verschillende autos hebben btw een andere difficulty, wat maakt het moeilijker? en wat verandert het
SP vind ik echt heel moeilijk. Tenminste, als je alle objectives per race wilt halen. Ik vorder maar langzaam. Vooral door het feit dat er geen rubberband AI is (meestal een goed ding), kun je het schudden als je te ver achter ligt. Ik start nu de race bijna altijd opnieuw op. MP is a ton of fun. Gewoon doen.
Wat heb je eraan als je alle Fan racers en Checkpoint races haalt? Alleen dat je zo'n bolletje extra krijgt? :')
Soms lijkt het wel alsof ik een prijskaart op mijn hoofd heb staan. Eén keer kreeg serieus 4 rooie bollen in no time op mijn donder geschoten.
Dat snap ik, maar dat is super simpel. Heb alles eventjes snel gespeeld en op medium behaal je bijna alles in 1x. Nu in de eerste 2 events 97/100
Ik heb me iig al lang geleden voorgenomen om niet meer naar jou te luisteren als het om de moeilijkheidsgraad gaat in racegames. Jij hebt een totaal ander idee van 'moeilijk' dan ons.
Game is gewoon een combo van arcade+ realisme qua handling. Maar even wat vragen: - Hoe doe je een clean nitro? ik heb van alles geprobeerd (autos rammen, nergens tegen aan, in combinatie met het pookje naar achteren maar ik krijg 'm niet) - Wat is een X5 fan combo?
Geen idee nog . Maar ik dacht dat je nergens aan tegen aan moest komen, maar dat is het niet als jij dat zegt. Dat poppetje, daar staat dan rechts x5. Dan haal je door heel veel andere te schieten, in te halen, of te wrecken achter elkaar. Moet je maar eens opletten. Je raakt deze alleen kwijt als je een aantal seconden niks bijzonders doet.