Sinds gisteren heb ik weer eens Live aangeschaft. In tijden van Ghost Recon en PES 2008 nog online geweest, maar daarna wegens tijd en motivatie redenen mijn account niet verlengd. Gisteren met het aankomende Wk maar weer eens 3 maanden Live GOLD aangeschaft, waardoor ik gisteren ook voor het eerst een Fifa game online ben gaan spelen.
Mijn eerste 2 wedstrijden beide gewonnen met goed voetbal
Zojuist een partij gespeeld met Nederland tegen de Vs. Ik eindigde de eerste helft met een 0-2 achterstand. Direct de tweede helft op de aanval begonnen. En zo uiteindelijk een 0-2 achterstand kunnen ombuigen in een 4-2 voorsprong
In minuut 85 schoot hij naast mij goal en bleef het beeld hangen! Hier heb ik ongeveer 3 minuten met spanning naar gekeken, wachtend op de afloop ervan. Uiteindelijk kwam de melding dat de verbinding was verbroken met mijn tegenstander. Dacht echt dat ik gek werd, maar uiteindelijk zag ik bij mijn statics dat ik de wedstrijd met 4-1 had gewonnen.
Is dit standaard uitslag als de tegenstander weg gaat?
En lees hier soms verhalen van mensen waarvan de verbinding ook verbroken wordt, en dat ze toch een VERLIES krijgen toegedeeld. Hoe kan dat dan?
*
Voor degene die nog tegenstander van aardig niveau wilt (al zeg ik het zelf
) moet mij maar even toevoegen!
Mijn vriendenlijst is namelijk flink uitgedund, aangezien bijna iedereen mij heeft verwijderd na het 2 jaar niet online komen
Klik om te vergroten...