Xbox 360 controllers ‎[Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 15 feb 2007.

  1. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Haha, vond het al zo goedkoop :D. Toch bedankt :)
     
  2. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb de laatste tijd problemen dat mijn controllers spontaan disconnecten, zelfs wanneer ik het play & charge snoer eraan hang. Ik gebruik vaak dezelfde controller, dus ik heb sinds een week ofzo mijn tweede officiele x360 controller erachter gehangen en die heeft nu hetzelfde probleem.

    Dus ik heb twee controllers die soms spontaan uitvliegen en ook zo weer connecten als ik stil blijf zitten. Bovendien doen ze het zelfs als ik de play & charge kabel eraan heb hangen. Hoe kan dit?

    Is mn xbox of beide controllers gewoon fucked (kan niet aan mij liggen gezien ik hier wel zorgvuldig mee omga) of is er een truckje voor? Iets schoonmaken of opnieuw instellen of iets dergelijks?

    Het is namelijk echt schijt irritant als je ingespannen zit te racen en je controller opeens weer wegvalt.
     
  3. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Misschien ligt het aan je batterij, als ie los zit kan ie soms ff uitvallen. Probeer eens zonder batterijen en alleen de Play&Charge.
     
  4. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    heb het geprobeerd en ook nu disconnect hij weer.
     
  5. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    hey jongens, ik heb de modern warfare 2 controller van madcatz..
    Een hartstikke leuk ding enzo maar als ik hem op mijn pc aan sluit doet hij het niet.
    heb een driver gedownload maar weet niet of dat de goede is?
    Iemand enig idee?
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Zou zoiets een beetje goede kwaliteit hebben denken jullie.

    Heb vier controllers, en twee batterij packs zijn kapot dus heb twee nieuwe nodig. Eentje is helemaal total loss en die andere heeft het eigenlijk amper gedaan sinds ik hem heb. Had die controller in Oktober gekregen bij mijn Elite maar werkte eigenlijk nooit echt. Kan ik MS daar voor bellen en een nieuwe controller/batterij pack voor vragen?

    Moet gewoon twee batterij packs hebben waar ik me oplaadbare batties in kan stoppen. Shit is nergens verkrijgbaar, en via Dealextreme/Ebay vind ik alleen maar die dingen die je moet opladen met draad enzo. :mad:

    NVM, hier voor $3 :+
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2010
  7. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Je kunt altijd proberen te bellen. ik zou gewoon de domme gamer uit hangen en gewoon vragen of ze een nieuwe op sturen.



    Btw, eindelijk mijn controller aan de praat gekregen. bleek dat ik service pack 2 nodig had van xp (lang verhaal waarom ik dat nog niet had :+)
    Maar nu heb ik een probleem.
    Call of duty 2 ondersteund geen gamepads/controllers dus heb ik een programma gedownload wat mijn controller als muis en toetsenbord emuleert.
    Alleen als ik mijn linkermuisknop (om te schieten) op mijn rechter trigger zet (zoals het bij cod op de xbox is) en mijn linker trigger als rechter muisknop ( om te aimen) en ik richt in het spel en ik wil schieten doet hij het niet.
    Dan zoomt hij uit en schiet dan pas.
    terwijl als ik 1 van de knoppen op een andere button zet zoals A ofzo dan doet hij het wel? iemand enig idee?
     
  8. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Tsjah, ik heb eind vorig jaar ook een nieuwe play & charge kit gekocht. Deze werkte meteen al niet naar behoren, heel vaak gaf de controller aan dat de accu bijna leeg was. Als ik dan vervolgens de laad kabel in de controller deed, duurde het 5 sec en dan werd het lampje groen. Ik heb toen gewoon even naar microsoft gebeld, en duidelijk gemaakt dat het om een setje ging van nog geen week oud. Ik kreeg toen zonder verder gezeur, en zelfs zonder bon een nieuwe set thuisgestuurd. Die had ik een weekje later in huis, en die ligt nu nog in de verpakking, omdat de "oude" kit nu opeens wel goed werkt 8)
     
  9. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een klein probleempje met mijn controller.
    als ik de (LS) naar voren beweeg dan blijft ie een klein beetje haken.
    met schietspellen is dit meestal geen probleem, maar met spellen waar de controls heel gevoelig zijn, zoals droplitz kan dit heel vervelend worden (je draait de verkeerde rondjes om omdat je cursortje steeds verder schiet.)

    is hier iets aan te doen? of moet ik een nieuwe kopen?
     
  10. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatste nieuws betreft de Razer Onza dateerd uit Januari.....

    Ik word gek!!!!!!!!!!!!!!!
     
  11. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Hmmm m'n (vrij) nieuwe controller pleurde net van m'n tafel en nu doet B het niet zo best meer. Hij heeft nu een lichte druk buffer zeg maar voordat hij reageert, hij zit niet vast ofzo maar ik moet hem nu iets indrukken voordat ie wat doet.

    Als ik M$ bel moet ik deze opsturen(?) en aangezien dit de enigste werkende is die hier ligt schroef ik dat ding liever open, maar kan ik hiermee het probleem wel verhelpen of verneuk ik daarmee alleen m'n garantie mee? Zowieso piept de R trigger vrij hard dus moet er toch wat mee todat die Razer controller komt
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2010
  12. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik zou gewoon even bellen, grote kans dat ze je gewoon een nieuwe opsturen zonder dat je je eigen controller op hoeft te sturen. Duurt vaak wel 2-3 weekjes voor je hem hebt, dus dan kun je hem in de tussentijd zelf proberen te repareren.
     
  13. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Kan voor geen mogelijkheid een medewerker daar aan de telefoon krijgen :emo: Steeds word je verwezen naar de website of kom je in een viscueuse circel van opnames terecht.
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2010
  14. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Was bij mij een maandje of 2 geleden totaal geen probleem.. Vreemd.
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Nog een keer op de grond gooien :+.
     
  16. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Heb ik lekker veel aan! :p



    Bah, zie net hoe ongeloofelijke kut die Onza is...die Select en start knoppen zitten echt helemaal onderaan :emo: met spellen zoals BC2 of ME druk je continue op Select, of andere op start. Beetje knullig van ze... pass

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2010
  17. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik vind hem wel cool, maar Razer kennende gaat het veel te veel geld kosten :+
     
  18. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ziet er wel érg strak uit. Vooral die zwarte guide button, wow :eek:
     
  19. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij gaat het helemaal niet om het uiterlijk maar om de 2 extra schouderknoppen die jezelf kan instellen..

    En om de analoogsticks waarvan je de weerstand kan afstellen_O_
     
  20. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Jah mij dus ook maar spellen zoals BFBC2 zijn gewoon onmogelijk hiermee te spelen omdat je continue on Select moet drukken :mad:!

    Eindelijk hoop op een goede controller en doen ze zoiets doms...prutsers.
     

Deel Deze Pagina