[Multiplayer] Red Dead Redemption

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 18 mei 2010.

1. bleisboi

bleisboi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jaa, die is inderdaad ook goed. Toch zoek ik altijd die high-power, maja ieder zyn mening:p

2. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    De multiplayer is echt geweldig! Ik ben al bijna niet meer in de singleplayer geweest. Net even met een vriend in free-roam achter de Bounty aan. Hij werd verdedigd door twee andere gasten, we hebben er zeker 40 minuten over gedaan om hem dood te krijgen! Ik rende op het laatste gewoon keihard naar hem toe, cover en gooi dynamiet! :D
    Multiplayer is echt super!

3. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Wie wil er om 8uur online komen spelen? Eerste keer online voor mij word dat

GT: MennoO

4. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even voor de duidelijkheid.. crouchen/bukken in multiplayer zorgt ervoor dat je niet te zien bent op de radar?

5. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Net een potje 23kills:3deaths en 7 assists met Gang Shootout :cool:

6. iveL

iveL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ehmm volgens mij is het: niet rennen en niet schieten...
    Maar ik kan het ook mis hebben :)

7. Zerol

Zerol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een paar vragen over de Multiplayer want ik schijn er geen vat op te kunnen krijgen:
    Wanneer krijg ik nou meer wapens? Gister had ik na een tijd een Sniper Rifle en een Shotgun maar geen idee hoe ik daar nou aan kwam.. en vandaag kreeg ik hem maar niet.

Hoe doe je soort van missies? Hoe start je die kan dat alleen met posses of niet? Van die missies krijg je met een posse namelijk heel snel XP heb ik gemerkt en steeds iemand afschieten in free roam totaal niet..

Uit mijn vriendenlijst heeft niemand dit spel dus misschien dat ik daarom niet zo snel leer hoe het nou precies in elkaar steekt daar..?

8. DON EL CORLEONE

DON EL CORLEONE INDO PRIDE

Leuk Bevonden:
    0
    aaigt dat wist ik niet *) :thumbs:

9. Zerol

Zerol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is ook niet waar.. Het is niet rennen en schieten!

10. Munnie

Munnie Guest

Dat over die wapens snap ik ook niet helemaal...

Je bedoelt van die gang hideouts in de multiplayer?
    Dat kun je ook in je eentje. Gewoon naar een embleem met een cowboy hoedje gaan, zijn er verschillende van.
    Je hebt het over free roam neem ik aan?

11. bozz

bozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil de game gaan halen maar heb klein beetje twijfels (ik vond gta4 erg vet)...

Maar hoelang ben ik zoet met de multiplayer, ik zie verschillende reacties er over op fora dat het bijvoorbeeld na een korte tijd al gaat vervelen enz, dat zou ik wel zonde vinden omdat de rest van de game me erg vet lijkt....

12. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou zeggen: gewoon doen! Ik heb er erg veel plezier van :thumbs:

13. bozz

bozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd :D

14. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Wapens liggen verspreid in het level, meestal bij Gang-hideouts. Ook dode spelers laten wapens vallen. De wapens die je van de grond afpakt behoudt je zolang je in die lobby zit. Wapens definitief krijgen gaat alleen middels het levelen van je character. Des te hoger je level des te meer en sterkere wapens je unlocked.

15. Munnie

Munnie Guest

Oke thanks. Alleen soms heb je in bijv. bij Gang hideouts een semi automatic pistol en bij een andere game mode weer niet. Dat is ook zo met meerdere wapens.
    Dat vind ik een beetje vaag...

16. Zerol

Zerol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja free roam, dat van de wapens is me nu duidelijk door de uitleg hierboven bedankt :).

Maar hoe krijg je van die missies of zijn dat ook gang hideouts? Vanmiddag waren we natives aan het schieten en er kwamen reinforcements enzo en toen was de "missie" behaald en kreeg ik boel XP erbij..? Of is dat ook gewoon Gang Hideouts?

17. PimLadenn

PimLadenn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In Private Free roam moet je gewoon een posse met vrienden maken en dan kan de posseleader een waypoint zetter naar een gang hide out.
    Voor die Gang hide outs krijg idd veel XP. Je kan ook nog challenge's behalen bij Free Roam, Start>Journal>challenges, zoals het jagen op dieren, of een bepaald aantal headshot maken ook hier krijg je XP voor.
    Samen die challenges halen in Free Roam of gang hide outs doen is echte geweldig!

18. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Lol, toenstraks op een buffalo gereden in de multiplayer, zijn posse kameraad had een zebra. Iedereen zat achter me aan:'-( Was hem dan ook al weer snel kwijt.

19. PimLadenn

PimLadenn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die buffalo's zijn echt baas _O_. Jammer dat je die pas op lvl 50 krijgt..

Ik ben lvl 6 en in Free Roam heb ik WEL de Volcanic pistol,waar ik ff challenge mee wil halen, maar als ik dan Grab the Bag of Free for all ga doen, dan heb ik hem opeens niet meer??? Weet iemand hoe dit kan?

Laatst bewerkt: 30 mei 2010
  20. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    in die game modes zitten gewoon per map verschillende wapens..

Deel Deze Pagina