UFC Undisputed 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rebel8319, 25 apr 2010.

  1. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    ja daar had ik in het begin ook last van.

    wat je moet doen is gewoon redeemcode in het xboxlivemenu zelf. dan krijg je een bestandje van 100kb te downloaden en dan doet hij t.
     
  2. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ja had ik dus ff gedaan al vanochtend , en meteen een potje online geprobeerd.

    En ja hoor , het leek wel alsof 2 slakken tegen elkaar aan het vechten waren.:emo:
     
  3. Gradekocks

    Gradekocks Gta + Fifa = Me

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Me allereerste online pot:

    Ik (forrest griffin) sla in de 50ste seconde voor de eerste keer, en boem, knockout! Zo vet!

    Love this game <3
     
  4. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zuig ik in deze game. :p

    Ik heb overigens geen last van Lag. Online doet ie het prima. Alleen enige minpunt online is:

    Dat ik veel verlies :D

    Ben nu die career mode aan het doen. Die duurt echt tergent lang. Alles gaat nog eens achteruit en dan moet je het weer aanvullen.

    Graphics 9
    Online 8
    Gameplay 8
     
  5. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu 2 potjes online gedaan ,en het gaat alleen maar in slowmo

    Echt kut en dat haalt meteen de hele game onderuit , want career is ook niet zo boeiend en exhebition matches heb ik op een gegeven moment ook wel gezien.
     
  6. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik vind de gevechten echt supervet, maar vind die career mode fucking irritant zeg, je bent de hele tijd bezig met die skills omhoog te krijgen en ze gaan dan opeens weer naar beneden en je moet steeds van die camps doen wordt er helemaal gek van ik wil gewoon vechten... mja naast de career mode is er niet zo veel te doen gezien online die lag gewoon belachelijk is, ben het nu dus maar bij oefen potjes aan het houden, hopelijk fixen ze online met een patch ofzo..
     
  7. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk valt die "lag" niet te patchen , aangezien het aan de netcode ligt.En aangezien ze nog steeds dezelfde engine gebruiken is het bijna niet mogelijk om die netcode te herschrijven.

    Ik vind het echt EPIC FAIL om 2x een game uit te brengen waarbij het online gedeelte gewoon geen meter werkt.
    Ergens voel ik me ook wel weer genaaid door weer een versie te kopen waarbij je gewoon weer constant lag heb en het gewoon onspeelbaar is online.
    Ik hoop dat het snel richting September gaat want dan verwacht ik ong EA MMA , die game is misschien ook niet perfect ,maar EA heeft het online gedeelte tenminste altijd voor elkaar.

    Ik ben echt serieus zwaar teleurgesteld !
     
  8. danny83

    danny83 Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat moet je doen als iemand een Submission bij je doet?
    Ik loop op van alles te rammen, maar ik heb geen idee.
     
  9. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    smerige naaiers zijn het! Hele forum staat er voor beide versies vol mee en ze doen net alsof hun neus bloedt.

    we gaan het van de week nog wel ff een x proberen. misschien dat wij onderling wel een paar potjes kunnen doen.

    Verder koop ik nooit meer wat van THQ
     
  10. Gradekocks

    Gradekocks Gta + Fifa = Me

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeikerd, jonge, dat is toch bij alle games zo, of het nou van EA is of THQ. Als een game net uitkomt, gaat iedereen online maar nu zijn er al een stuk minder man online dus gaat het nu gewoon goed.
     
  11. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    zeikerd nog wel....!

    weet niet of jij 2009 wel eens hebt geprobeerd, maar als ik daar 1 match zonder lag heb kunnen spelen is het veel. En nee, ik heb geen crappy internetverbinding.
     
  12. Gradekocks

    Gradekocks Gta + Fifa = Me

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Om heel eerlijk te zijn. Ik heb inderdaad veel Ufc 09 gespeeld en ik heb heel weinig matches met lag gespeeld.
     
  13. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ben je denk ik een van de weinige en gelukkige.

    Ik heb vorig jaar ook bijna geen potje zonder lag of slowmo kunnen spelen en zelfs niet met emilieu die op 2 km afstand zat.En nu is het online weer hetzelfde gezeik !! Lees t forum er maar op na , iedereen heeft er last van.
     
  14. Gradekocks

    Gradekocks Gta + Fifa = Me

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd. Maar ik blijf erbij dat dit gewoon verschijnselen zijn van een net nieuwe game die uitgekomen is en waarbij meer mensen online gaan dan dat er hosts zijn. Bij Fifa zijn de eerste paar dagen ook een hel, maar uiteindelijk kun je gewoon fatsoenlijk gamen, hoewel daar natuurlijk ook wel lag tussen zit, soms. Blijkbaar heb ik geluk, maar misschien moet je het eens bij jezelf zoeken? Check je router of die open staan, de ''NAT'' moet open zijn.
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2010
  15. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie zou mij kunnen helpen..
    Ik ben nu met mijn poppetje aan het maken maar ik wil de zelfde navigation style als Rashad Evans? wie weet welke dat is?
     
  16. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    vanuit de gamespotreview:

    UFC 2010's online offering is sadly much the same as it was last year. More often than not, ranked and unranked exhibition matches suffer from noticeable lag, the quick-match option doesn't reliably connect you with opponents, and there's no support for tournaments, spectators, or any of the other neat options that you might hope to find in a modern fighting game
     
  17. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    nee man , NAT staat al jaren op open en heb nooit geen probleem en heb ook een 30mblijn , geloof me nou dat het aan de Netcode van deze game ligt.
     
  18. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb deze game op ps3 sinds vorige week en heb er al spijt van,de career mode is saai en online is het niet te spelen zelfs tegen iemand dat een paar huizen verder woont is er lag,gewoon triest.
    Zal moeilijk zijn om deze game te verkopen door die online code,en het heeft al minder aandacht dan vorig jaar.
     
  19. Gradekocks

    Gradekocks Gta + Fifa = Me

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de game juist super! Damn, gister echt heel veel gespeeld. Veel beter dan 09. Je kunt veel beter verdedigen en alles is erg uitgebreid en dat maakt games zoals dit voor mij leuk. Als je na een paar uur al alles weet, hoe het moet, is het niet leuk meer. Daarom boeit Fifa mij ook zo. Je blijft nieuwe dingen leren en het stopt nooit! Geweldig.

    Met welke vechters spelen jullie? Ik meestal met Roy Nelson, Anderson Silva en Marcus Jones.
     
  20. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Nelson en Jones waren toch unlocks?
     

Deel Deze Pagina