Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peterh

    peterh Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, en een xbox is niets anders dan een gewone pc, met een ander besturingssysteem. Ik ga me daarom om die ene vastloper ook maar geen zorgen maken. Maar omdat ie net nieuw is, schrok ik toch wel een beetje. 8)
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Niets anders is een beetje overdreven...
    En trouwens, een PC loopt toch ook niet vast?
     
  3. peterh

    peterh Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is het verschil behalve besturingssysteem?

    Mhua, pc games lopen wel es vast, maar dan is het niets aan de hand met het besturingssysteem zelf, die doet het dan meestal nog wel. Vandaar is vastlopen bij de xbox toch anders..
     
  4. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Vandaag mn nieuwe Xbox gekocht ter vervanging van de oude kapotte. De Arcade heeft zelfs een HDMI-aansluiting tot mijn verbazing, in tegenstelling tot wat ik op veel plaatsen gelezen heb dat dat niet zo zou zijn.

    Er zit alleen een gewone scart-kabel bij, terwijl ik bij mijn vorige een componentkabel heb met rgb stekkers, nu dus geel, rood, wit, en geen schakelar op de stekker voor HDTV, maar dat maakt dus niet uit, want ik heb HDMI aansluitingen op mn HD Ready TV, dus ik moet alleen nog ff een HDMI kabel kopen en dan sluit ik hem op die manier aan, mijn oude xbox had dat nog niet namelijk. Welke instelling kan ik hem dan het beste zetten trouwens? 1080i, p of 1920 of wat dan ook?

    Lekker nutteloze games die erbij zitten, maar goed, die ruil ik wel weer in, Pure, Lego Batman en Banjo Kazooie oid. Bij Music Store was de set nog 200 euro, maar voor 150 meegekregen zoals bij de andere winkels. Weer een controllertje extra nu, had al 2 met draad, nu een draadloze, netjes met batterij erbij, viel me allemaal mee en ik kan inderdaad gewoon een hard disk erop zetten, hopen dat er met de oude niks mis is zodat alles er nog opstaat en dat deze xbox geen problemen geeft.
     
  5. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
  6. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Is het uberhaupt wel mogelijk om een medewerker van Xbox aan de telefoon te krijgen? Elke optie verwijst me door naar de website of legt ze me uit hoe ik m'n controller moet connecten :emo:

    M'n B knop werkt niet meer zo best dus ik wil graag aanspraak maken op garantie maar zo gaat't hem niet worden zonder hem kwijt te raken aangezien ik dan niet kan gamen.
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    De architectuur, GPU en CPU zijn speciaal ontworpen voor de Xbox360. Het niet zo dat als je 'm ff hacked dat je er dan Windows op kan installeren :+.
     
  8. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    Kkop n hdmi van een tientje en zet de xbox op 1080P
     
  9. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    wow 27 mei heb ik 's avonds m'n xbox op laten halen
    zie vandaag bij de status dat hij weer op weg naar Lisse is :cool:

    ter vergelijking, m'n studentenOVchipkaart is kapot, duurt 4 weken voordat ik een nieuwe krijg 8)
     
  10. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    jaja mijne is kapot gegaan voor de 2e keer en geen garantie meer FUCKED maar toch hou ik van het ding :D
     
  11. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    je had al een luxe dat ie in 3 jaar maar 1x stuk is gegaan dan :+
     
  12. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah die van mij is weer terug, zo'n 140 uur afwezig te zijn (<6 dagen)
    in de brief stond dat ze hem hebben replaced om hem sneller terug te geven, en maandje live natuurlijk :)
     
  13. haenkie

    haenkie Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik had ook geen nieuw board verwacht eigenlijk... Wel een beetje hoop :).
    Maar wat repareren ze dan eigenlijk? Want om weer een ding terug te krijgen die defect gaat... Alhoewel dit heeft ook 3 jaar geduurd... Hmm dit klinkt stom, had ik bij mijn tv of wat dan ook ook niet geaccepteerd.

    Nou in ieder geval heb ik wel wat prijsjes gehoord. Als je hem buiten de garantie laat maken is het 100 euro via internet en 110 euro via de telefoon, dan is 140 euro voor een arcade niet zo gek veel extra, MOCHT je nog een XBOX willen daarna... Was toch wel ff aan het vloeken. Maar ja.. wil heel graag mijn fallout doorspelen, snap niet dat ik die zo lang heb laten verstoffen, enorm verslavend!!

    Maar goed terugkomend op mijn oorspronkelijk vraag, wat repareren ze dan? En ja ik zal vast een oud crappy board hebben, maakdatum was 08-06 dus...
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Je moederbord wordt waarschijnlijk vervangen, maar als je ervoor moet betalen kan je beter een Arcade kopen nieuw..
     
  15. haenkie

    haenkie Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0

    Krijg ik het zelfde soort weer terug dus... kan ikw achten op de volgende RROD...
     
  16. loeno

    loeno Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow! Me xbox heb ik afgelopen vrijdag 28 mei laten afhalen door UPS. En hij is vandaag nog geen 6 dagen later al weer gerepareerd en verstuurd naar mij! Dit is toch ongelooflijk snel? Klopt dit wel?
     
  17. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Is niet zo abnormaal, bij momenten kan het erg snel gaan. En misschien heb je een ander vervangmodel teruggekregen.
     
  18. loeno

    loeno Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh oke, maar wanneer kan ik het dan ongeveer verwachten?
     
  19. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Verzonden vanuit Duitsland, dan zou het met wat geluk op een 1-2 werkdagen al moeten toekomen. Is ook wel geen priority zending dus mocht het druk zijn kan het altijd wel zijn dat je een dagje(s) extra moet wachten, maar veel langer zou het normaal niet mogen duren.
     
  20. loeno

    loeno Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Top! Bedankt voor de informatie :D Hopelijk zaterdag beginnen ik kan niet wachten om Red dead redemption te spelen :D:D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina