Vandaag mn nieuwe Xbox gekocht ter vervanging van de oude kapotte. De Arcade heeft zelfs een HDMI-aansluiting tot mijn verbazing, in tegenstelling tot wat ik op veel plaatsen gelezen heb dat dat niet zo zou zijn.
Er zit alleen een gewone scart-kabel bij, terwijl ik bij mijn vorige een componentkabel heb met rgb stekkers, nu dus geel, rood, wit, en geen schakelar op de stekker voor HDTV, maar dat maakt dus niet uit, want ik heb HDMI aansluitingen op mn HD Ready TV, dus ik moet alleen nog ff een HDMI kabel kopen en dan sluit ik hem op die manier aan, mijn oude xbox had dat nog niet namelijk. Welke instelling kan ik hem dan het beste zetten trouwens? 1080i, p of 1920 of wat dan ook?
Lekker nutteloze games die erbij zitten, maar goed, die ruil ik wel weer in, Pure, Lego Batman en Banjo Kazooie oid. Bij Music Store was de set nog 200 euro, maar voor 150 meegekregen zoals bij de andere winkels. Weer een controllertje extra nu, had al 2 met draad, nu een draadloze, netjes met batterij erbij, viel me allemaal mee en ik kan inderdaad gewoon een hard disk erop zetten, hopen dat er met de oude niks mis is zodat alles er nog opstaat en dat deze xbox geen problemen geeft.
Klik om te vergroten...