Wedstrijden spelen is vanaf nu niet meer mogelijk. Ik zal morgenochtend/middag het schema voor de kwartfinales posten.
Kwartfinales: A: Nigeria - Ivoorkust B: Algerije - Verenigde Staten C: Griekenland - Servie D: Brazilie - Spanje Nigeria en Brazilie zijn door aangezien ze het beste doelsaldo hadden in de achtste finales (mezelf buiten beschouwing gelaten) De deadline is op zondag 07-06-2010
Ik zeg dit vorige week, word verder niks gevraagd of gezegd wat ik moet doen. Heb PM's gestuurd en hem uitgenodigd op de xbox en ben nog niet geaccepteerd en dan lig je eruit. Wat een prut systeem zeg Ben dus niet door omdat de ander geen klote uitvoert. Degene die wel door zijn, succes!
Edit!! Ik heb Brazilie en Nigeria omgedraait omdat ik niet zag dat Spanje in de vorige ronde al tegen Brazilie had gespeeld, nu moet Brazilie tegen Ivoorkust maar daar hebben ze in de groepsfase pas meegespeeld. Kwartfinales: A: Brazilie - Ivoorkust B: Algerije - Verenigde Staten C: Griekenland - Servie D: Nigeria - Spanje
En wat kan ik er aan doen dan? Dus als je hem niet speelt terwijl je een invite stuurt en PM's dan ga je niet door omdat iemand anders er geen klote aan doet. Verlies je een wedstrijd mag je wel door. Eerlijk? Vind het niet.
Ik heb van jouzelf geen PM gehad en hier ook geen bericht van je gezien waaraan ik kan zien dat je moeite hebt gedaan de wedstrijd te spelen. Vooraf had ik al aangegeven dat ik me strikt aan de deadlines ga halen en dan verdienen de mensen die wel spelen, of ze verliezen of niet ze meer recht hebben op plaatsing in de volgende ronde dan wanneer er op een wedstrijd gewacht moet worden of zomaar iemand moet aanwijzen om door te gaan.
Danny, het is superklote voor je, je bent altijd actief en nu de dupe geworden van iemand die niets van zich laat weten. Voor Viktor ook klote om iemand als jou niet door te laten gaan. Maar Viktor heeft zijn regels al vroeg bekend gemaakt. En jij hebt nu de pech dat je geen respons kreeg. Het is te hopen dat het Toernooimember list z'n vruchten af gaat werpen en mensen die niet actief zijn een permanente ban geven zodat ze geen toernooi voor jou en ons allemaal verkloten !! Jongens, hier dus een vervelende situatie voor Danny, maar eigenlijk wel een leerschool voor iedereen Speel je wedstrijden !!!! or GET OUT !!!!
Op de vorige pagina heb ik een bericht geplaatst. Begrijp dat het klote is dat je moet gaan aanwijzen maar niemand had dus doorgegaan als je toevallig hem had gelood? Daar kan ik dus niet bij. Wel leek dat je straks een finale hebt met iemand die al 3x verloren heeft! Met die lijst moet het goed komen. Toernooi met 32 man is ook gewoon teveel want daar heb je altijd mensen bij die net op het forum zitten en zich maar opgeven. Die jongen heeft ook pas 2 berichten gepost op het hele forum, vaak zegt dat al genoeg!