Gebeurd ook alleen in een party. Gisteravond zonder problemen online gegamed. Net liep ie weer vast door het party-gedoe.
Bij jullie twee keer ja, bij mij dus niet. En over het skill gedeelte, ik word echt te vaak laatste terwijl ik wel de snelste ronde rijd.
Net 2 keer vreemde shit gehad, Ik gebruik nitro en wordt tegelijkertijd wanneer ik het indruk geraakt door een shunt en ik vloog daardoor zo'n 20 meter door de lucht naar achter met hoge snelheid. De lui die achter me reden waren echt van "wtf was that?!".
Nee, het was geen airbrake oid, daar ga je alleen maar stil van staan. Ik wou die shunt voorblijven met die nitro dus ik deed hem vooruit.
Heb de SP uitgespeeld. Vond het geen top singleplayer maar wel aardig voor een game die het vooral van de MP moet hebben.
Nice, op welk niveau? Heb je ook alle Fans en Targets? Speel zelf op Medium. Denk dat Hard wel moeilijk gaat worden
Ik denk dat ik na de 3de of 4de legend mode pas aan de SP ga beginnen Voorlopig helemaal geen behoefte aan eigenlijk. Maar is hij op medium nu echt zo pittig zoals die IGN gast zei of zijn het maar een paar levels die frustrerend (kunnen) zijn? En btw, de SuperVan3 is echt verreweg de beste auto uit het spel
Een paar levels zijn best lastig. Vooral die destuction waarbij je andere auto's moet bolten (power-up waarmee je 3 dingetjes kan schieten) voor extra tijd. Maar de meesten zijn wel vrij 'simpel' (goed te doen). Ook al Hard ff zitten proberen, en damn ... Dat gaat wel lastig worden
Soms is het echt meer geluk hebben.. Als je vooraan ligt in een match met 20 dan ben je meestal de lul omdat AL die rode dingen achter jou aan komen. Mja als je het tactisch speelt kan je ze allemaal natuurlijk afweren en ontwijken.. Kan dat trouwens nog op een bepaalde manier met B ofzo? Die rode dingen ontwijken door opeens een flinke hengst aan je stuur te geven? Soms dan krijg ik ineens 5 rode achter elkaar op me en ben ik meteen wrecked, met het gevolg dat ik ipv eerste in één klap 10e lig ofzo.
Ik probeer altijd niet te ver eerste te liggen, hoe stom het ook klinkt. Op deze manier kan je ervoor zorgen dat anderen de powerups voor je opvangen. Zelf krijg ik het niet voor mekaar om een shunt te ontwijken zonder de mod. Daarom is het een kwestie van bolts, shunts, boosts en shields te verzamelen als je eerste ligt. Ik denk dat de shunts nog wel worden aangepast want ze volgen je nu ook te veel door de bochten waardoor het soms inderdaad geen doen is. Volgens mij is er ook geen penalty voor als je quit. Ik deed vandaag een potje team racing en lag daar eerste, opeens kwamen er 10 gele achter me aan en ik was gelijk wrecked. Uiteindelijk bleek dat het 10 tegen 2 was () dus toen ben ik maar gequit maar ik zag verder niets over een penalty staan. Het enige dat er stond was dat er niets gesaved werd maar dat boeit niet zo veel. Het zou wel verklaren waarom er vrij veel quiters zijn...