Jammer van dat wedstrijdje mannen alhoewel -1 voor een 7-0 verlies is niet veel xd Maar we hebben weer heerlijk als collectief gefaald. Ik weet mijn poppetje is niet de oude hooibak maar als het goed is moet hij nog steeds gewoon ballen kunnen inkoppen/inschieten... gister ging het ook goed, scoorde hij 4 x in een wedstrijd waarin we 4 keer scoorden , ik zal zo snel mogelijk proberen hem weer wat beter te maken Mischien een idee voor the bryann om zijn poppetje wat sneller (dus kleiner te maken) want nu hangt hij er een beetje tussenin en hij komt er niet echt uit op snelheid, wat wel fijn zou zijn om mijn trage speler heen Morgen weer met een paar mensen afspreken?, dan hopen dat we wat gelijkwaardige tegenstanders tegenkomen
Was mij ook al opgevallen dat die sneller moest worden. Heb hem 1.60m gemaakt nu rent die standaard 85 dat is +5. Ben nu even offline aan het kijken wat ik kan verbeteren qua verdiensten.
Okee ik heb met mijnes gister nog heel wat verdiensten vrijgespeeld. Ben van 42% naar 50% gegaan!:d Dus dat was lekker, want daarbij zaten: Hernieuwde energy en uithoudingsvermogen +3. Altijd lekker! Maar mooiste was toch wel me omhaaltje waarvoor ik balans +3 kreeg