1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Vragen [Deel 6] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Melbuuln, 20 apr 2010.

  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    De network adapter van de 360 is wel goed aangesloten verder? Voor de hand liggende vraag maar hij sluit soms niet echt goed aan.
     
  2. Bun

    Bun gallie

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja m'n kabel zit 'r goed in.

    edit: oh, was zo te zien 'n antwoord op de vraagsteller na mij :p
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2010
  3. AnthraX

    AnthraX We're oscar mike!

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bij mijn Xbox Live Account (ik heb er 2) de e-mails veranderd. Ik heb nu ingesteld dat het account dat ik op mijn xbox gebruik en Xbox Live Gold op gebruik mijn primair e-mail gebruikt en het Xbox Live Account dat ik gebruik op de computer voor de game Quantum of Solace mijn secundaire e-mail gebruikt. Echter als ik nu inlog op xbox.com met mijn primaire e-mail zie ik mijn secundaire account terwijl bij contactgegevens duidelijk mijn secundaire e-mail staat. Hoe kan dit?

    Iemand godver? Waarom geeft niemand antwoord? Come on..
     
  4. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds vrijdag heb ik eindelijk Xbox Live. Dat betekent dus dat er een internetkabel uit mijn Xbox in de 'internethub' moet. Hier heb ik de internetkabel voor mijn computer dus uitgehaald. Maar als ik nu weer op de computer wil met internet. Kan het dan geen kwaad dat ik de internetkabel voor Xbox Live er even tijdelijk uithaal? Als ik hem er dan weer in doe, is alles weer hetzelfde?
    Dan nog het volgende vraagje: is het ook mogelijk om een soort splitter te kopen, zodat ze er alle twee in kunnen?
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Het beste kan je gebruik maken van een Switch.
    De kabel die normaal naar de pc gaat gaat dan eerst naar de switch.
    Vanaf de switch gaan er dan 2 kabels naar pc en Xbox360.

    Voor een simpele Switch (4 Poorts) betaal je ongeveer € 10
     
  6. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor €10,00 scheelt het wel de hele tijd snoertjes verwisselen of ergens anders op de pc gaan.
    Maar voor de periode dat ik het nu niet heb. Is het schadelijk voor de Xbox 360 of de pc als ik dit 'de hele tijd' verwissel?
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Schadelijk is het gelukkig !

    Het enige wat wel kapot kan gaan is het stekkertje op de kabel.
    Kom vaak kabels tegen waarvan het pinnetje is afgebroken , dus de komende periode wat voorzichting doen met het pinnetje ;)

    Naast de € 10 voor de Switch zal je ook 2 extra netwerkkabels moeten kopen.
    Totale onkosten zal uitkomen rond de € 20
     
  8. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan kan ik het dus gewoon verwisselen, totdat ik iets anders heb gekocht. Bedankt voor je hulp.
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Omdat je na het verwisselen zonder problemen op XBL kan , betekend dat jullie een heel goede modem/router in huis hebben.

    Een Switch is een goedkope investering waarvan je heel veel plezier zal hebben.
    Je kan dan de pc en xbox360 tegelijk aanzetten !!
     
  10. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje, met een friend zit ik vaak in private/party chat. Alleen heel vaak kunnen we elkaar niet horen, of alleen bij vlagen. Bij andere mensen doet het probleem zich niet voor. Hij heeft ze headset op 2 controllers geprobeerd, het probleem blijft. Ik heb net een nieuwe controller/headset. Iemand een idee waar het dan aan kan liggen? Soms gaat het een half uur goed, maar soms horen we elkaar gewoon niet praten..:confused:
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Paar vraagjes.
    1. Hebben jullie de zelfde provider.
    2. Hebben jullie een NAT open.
    3. Zijn er tijdens het online gamen andere computers/consoles actief in jullie netwerk.
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik ondervind nu echt iets heel raars. Ik heb sinds gister Red Dead Redemption. Als ik dit online probeer te spelen met mensen uit me party word ik eerst uit de party geflikkerd en vervolgens uit de game. Hierna connect mijn xbox weer met de party en is er niets aan de hand. Als ik echter in een online potje kom, sluit hij zich na max 10 minuten weer af. Dit blijft maar doorgaan :confused:. Ik heb ook gekeken naar me connectie en behalve dat mijn NAT op moderate staat is er niets aan de hand. Ik speel ook al 2 jaar met moderate en nooit echt problemen. Alhoewel ik voor dit probleem wel vaak had dat ik uit het niets opeens disconnected from xbox live kreeg.
    Alvast bedankt als iemand het antwoord weet. :)
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Ik heb meer gegevens nodig om je te helpen . Kan je het formulier invullen van de startpagina? Moderate is niet goed. Hij moet echt open staan
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2010
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik had ook microsoft gemaild erover. Die hadden het ook alleen over NAT-settings.
    Wel raar dat ik er nu pas opeens last van heb..
     
  15. Stoeipoesss

    Stoeipoesss Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is het probleem (korte omschrijving)?: xbox live valt vaak uit midden in een spel. (halo 3 )
    Welke provider?: Tele2
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: adsl
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?:13 mb/ps

    Modem

    Welk merk modem heb je?: Davolink
    Modem type?: DV-201AMR
    USB/ Ethernet?: ethernet

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?: Nee ik denk het niet.
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: Mc Afee

    Router

    Welk merk router heb je?: Linksys
    Welk router type?: Wireless G broadband router with rangebooster. Model: WRT54GR
    Welke firmware?: Echt geen idee.
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: Ethernet

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?: Hij disconnect gewoon heel veel.
    Wat heb je geprobeerd?: Terug connecten, maar dan is het weer afwachten tot hij disconnect.
    Waar stopt de test?: xbox live connectie is goed, behalve dat hij moderate is, maar ik heb gehoord dat dat voorde connectie niets moet uitmaken.
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):
     
  16. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Is er veel netwerkverkeer op hetzelfde moment zoals streamen, downloaden, sharing,.. van je PC's of laptops?

    Heb je op je PC's merkbaar last van onderbrekingen? Anders moet je eens op je PC bv. ping www.google.com -t doen en kijken of je een of meerdere timed out replies krijgt op het moment dat je op xbox ook verbinding verliest.

    Als je onmiddelijk na het disconnecten trouwens direct de dashboard connectietest doet, zegt die dan iets over MTU of is alles weer in orde (behalve je NAT maar dat heeft inderdaad niets met dit probleem te maken)?
     
  17. Stoeipoesss

    Stoeipoesss Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0

    Nee op mijn laptop naast mij merk ik niets. Ik ben 2 keer weer disconnected en als ik naar het xbox dashboard ga dan connect ik automatisch weer. De 2e keer disconnecte hij weer meteen. Ik heb toen een connectietest gedaan en ik kreeg alleen het NAT probleem.

    Heb ik gewoon een zwakke modem of router?
    Scheelt het ook als ik bij preferences, good connection selecteer?
     
  18. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Weet iemand hoe lang het duurt voordat je Gold account wordt geupdate?
    Heb een uurtje geleden via xbox.nl een jaarabbo genomen maar nu een uur later geeft mn xbox nog steeds silver aan, terwijl xbox.nl gewoon aangeeft dat ik gold heb..
     
  19. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Met een CC zou het ogenblikkelijk moeten werken, en met een prepaid kaart ook van zodra je het ingeeft. Althans zo is het toch via je xbox, maar ik vermoed dat het via de site even vlug zou moeten lukken..

    Heb je wel al eens je xbox gerestart en eventueel je account gerecovered?
     
  20. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Een paar keer gerestart ja, maar is net omgezet zie ik dus ik kan weer gamen :)
     

Deel Deze Pagina