Zei het toch Het is trouwens een busje en geen ventilator [noparse][/noparse]. Ik deed er 2 potjes hardcore racing mee en won ze beide met gemak. Kreeg gelijk weer een cheat message Die andere 3 waren van gisteren toen ik in 2 races, 3 meter voor de finish iemand inhaalde 2 keer was het dezelfde gast maar gelukkig reageerde hij normaal zonder gelijk weer lompe berichten te sturen.
Heh, die Essien ken ik. Daar heb ik ook een paar races tegen gedaan. Best een redelijke rijder, maar hij zat veel te schelden door z'n headset; een eigenschap die mij volledig vreemd is.
40 Hij heeft een maximale acceleratie, goede speed en veel health. Dus hij is zowel geschikt voor powerup racing als voor hardcore racing.
Unlock je nou wel of niet nieuwe powerups nog naarmate je verder komt met levels? Want ik zie nog altijd die gekke balletjes op de grond liggen en die hinderen je echt, zijn dat nou random obstakels of powerups?
Ik vind het ook wel goed zo, zou ook niet meer weten wat voor andere power ups je er nog meer in kan stoppen.
ja maar dan toch iets anders van effect. wat vinden jullie van de sp ik vind hem echt wel moeilijk en frustrerend. sommige races gaan wel maar sommige zijn echt moeilijk.
De laatste events zijn het lastigst. Heb best veel tracks overgedaan maar wel uitgespeeld. Vond de SP leuk.
Als ik dat gisteren had geweten had ik nog wel even gewacht. S/S ook €29,99 Misschien maar eens bestellen. Niemand anders die ook voor S/S gaat?
Ik ben ook Blur fan van het eerste uur! Eerder dan jullie allemaal bij elkaar. Aangezien ik wil weten welke Blur mensen voor S/S gaan vraag ik het in het Blur topic. Logisch toch?
Ok ok. Maar je hebt nog heel wat in te halen in Blur. Wij zijn al bijna level 50. Je krijgt geen tijd om S/S te doen.