Apple / Mac [Deel 6]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Welke versie is de touch? En welke staat. Prijs?

Sleeve is zeker aan te raden!

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Wat kost zo een Touch dan, en is het nieuwste versie? :)

3. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    Nee, met dat iPay mag je binnen 10 maanden het volledige bedrag betalen. Doe je dat niet dan komen er extra kosten.

4. SjuhS

SjuhS Active Member

Leuk Bevonden:
    0

900 euro betalen voor een laptop, dan kan 30 euro voor een nette bescherming er ook wel bij:)

Ik heb zelf deze:
    http://www.laptopverpakking.nl/laptop-sleeve-booq-taipan-skin-s-black.html
    voor mijn macbook. Niets op aan te merken, en vond hem er zelf wel leuk uitzien.

5. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^Idd erg oud, en als ie veel gebruikt is zou ik hem je niet aanraden. Die schermen staan er bekend om dat ze na lang gebruik kuren krijgen. Roze zweem over het scherm en plaatselijke vlekken op het scherm.

Weet dat ze er erg nice uitzien, maar zou er eerst eens goed naar kijken, ze zijn namelijk behoorlijk oud en dus meestal lang gebruikt. Als je een goed scherm wil hebben zou ik dan even verder zoeken. Kan je beter een nieuwere ACD nemen.

6. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik denk dat ik dan eerder voor een iets nieuwer model ga. Die zijn ook wel voor een euro of €250 op te pikken. Dat model dat Riv laatst ook gekocht heeft bedoel ik dan :) Dat aluminium past ook beter bij een MBP :)

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Erg raadzaam! Heb voor m'n MacBook de Tucano Sleeve. Erg goede sleeves!
    Dat is geen Cinema Display, dat is de Studio Display. En die wil je echt niet meer.

8. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Dat dacht ik al:thumbs:

9. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ik ben al lang afgestudeerd :+! Maar zal m idd wel mee naar werk nemen! Bedankt voor de link, zal dat topic eens doornemen!

De nieuwste versie? Deze iig! En nieuwstaat, moet m namelijk nog kopen :+!

Nieuwste versie dus ;)! Hij is in de winkel 180 euro, maar ik doe m weg voor 160 :)!

Zeker? Komt daar helemaal geen rente bij? Hmz, maar eens naar kijken dan! Bedankt voor de tip!

Ga er idd wel een sleeve bij kopen, voor zo'n dure laptop mag dat idd wel ;)!

Zat zelf te denken aan deze misschien:

Incase 13-inch Hardshell-case

En/of deze:

Incase 13-inch Neoprene Sleeve Plus

Vind Incase sowieso wel een tof merk, heb daar ook een erg mooie/fijne case voor mn iPod Classic voor! En ga ook zeker straks voor mn iPhone daarvan een case voor bestellen!

10. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb de Incase 13-inch Neoprene Sleeve Plus (lichtblauw) voor mijn Macbook white, en hij is echt zeer goed. Netjes afgewerkt, goeie kwaliteit, en de binnenkant superzacht

11. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Hallo

Ik heb een vraag. Ik ben aan het uitzoeken of een Mac ook geschikt is voor Blinde mensen en slechtzienden.
    Ik heb een vriend die heel graag op mac over wil! Hij is blind . is er iemand met enig ervaring?

Wat hij nu gebruikt is spraak! (geen braile leesregel)
    Hoe zit dat bij mac

En voor mij zelf.
    Ik gebruik veel adobe after effect CS 5 hoe stabiel draait dit en hoe snel op een mac!

En ik heb een oude G3 van iemand gehad nu wil ik hem op mijn pc monitor aansluiten! welke coverter heb ik nodig?

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Universal Access in Mac OS X is erg uitgebreid. Goede spraakondersteuning. Hoe goed dit echt werkt weet ik niet, want ik ben niet blind.

Adobe CS5 loopt als een trein. Op je oude G3 gaat het helaas niet. :)
    Heb je een iMac G3 of PowerMac G3?

13. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    het is een PowerMac G3

Uiteraard wil ik een nieuw apple kopen voor adobe AE CS5!

Heb jij op bijde besturingsystemen draaien? zowel windows 7 als mac

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Op mijn iMac heb ik via Windows 7 via Bootcamp geïnstalleerd. Maar eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik dat haast nooit gebruik. Alleen om af en toe GTR Evo te spelen.

Om een PC scherm aan te sluiten op de G3 heb je een VGA aansluiting nodig.

15. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Netjes afgewerkt en goede kwaliteit is bij Incase idd altijd wel het geval! Hoe is die Neoprene Sleeve Plus, glimt ie erg? Want volgens mij zag ik m hangen bij iFactors in Breda en leek me nogal te glimmen? Dat kwam weer een beetje cheap over vond ik. Maar volgens mij was dat ook gewoon de Neoprene Sleeve (zonder Plus dus), misschien dat die sowieso (meer) glimt? En denk je dat een Macbook met die Hardshell Case er nog in zou passen? Maakt de Macbook paar mm dikker denk ik.

16. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    CS5 schijnt inderdaad sweet te zijn. Klasgenoot liet het zien en die start echt bizar snel op gewoon.

@ Sjacco: Dan wacht ik er nog even mee. Momenteel niet de money voor (geen inkomsten, motor reparatie/onderhoud wat denk wel prijzig gaat worden etc).
    Zou iig niet voor zo een hardshell case gaan, maar gewoon zo een 13" stoffen geval. Heb hem daarmee ook in mn tas en gaat prima. Eenvoudig uit te halen en blijft je mooie Macbook zichtbaar zonder zo een (lelijke) hoes eromheen.
    Zie dat ook regelmatig bij die iPhones, zo een rubberen hoes, maar dat vind ik maar niks. Heb je een mooi item, ga je er zo een lelijk ding om stoppen. Wellicht geen krasjes aan de achterkant, maar goed, ding moet ook gewoon normaal gebruikt kunnen worden zonder allerlei extra fratsen. :)

17. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    oei klinkt intressant

wat voor een prijs moet ik denken om lekker te cs 5en :)

18. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Studenten rond de 400 euro particulieren rond de 1500. Meen ik mij te herinneren.

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    CS5 werkt inderdaad super! Ben er zeer tevreden over.

20. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    thnx, ging wel makkelijk met click and buy, had zelfs iDeal :cool:
    ik had Doodle jump gekocht, dat geld werd gelijk afgeschreven, die update kostte 3,99 maar is helemaal niet van m'n C&B rekening afgeschreven (ook geen mail gehad dat ik dat heb gekocht), of zou hij herkennen dat ik zelf een iPhone heb en dat je het dan al is hebt 'gekocht' (al was die softwareupdate gewoon gratis)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina