Damn, verbinding is nu gigantisch slecht. Eerste wedstrijd met 3-2 verloren, tweede wedstrijd spelen we een andere keer omdat mijn spelers de bal in eigen doel gingen lopen, het spel constant haperde/vastliep etc
Jorrit we doen beide wedstrijden overnieuw als het aan mij ligt weet niet of het aan mijn verbinding lag
Vind ik ook prima, al vind ik het ook geen probleem om die eerste wedstrijd te laten staan. Zeg het maar
nou, dat was leuk eerste potje miem-dyonko 8-0 tot de 2-0 ging het wel, daarna lukte niks meer. Geen bal kwam aan, combinaties lukte niet en ik m'n verdedigers konden niks. Wel natuurlijk terecht gewonnen. 2de potje Dyonko Miem 3-5 Dit potje ging een stuk gelijkgaander op maar Miem trok aan het langste eind doordat ik mijn kansen niet benutte. Gefeliciteerd miem! ps; als volgende fifa toernooi kan je beter een max 2 sterren team doen, dit niveau is te laag
miem-dyonko 8-0 dyonko-miem 3-5 2de pot was erg spannend en het ging erg gelijk op idd, als je je kansen had benut was je de winner denk ik (volgens mij vooral die laatste kans van je maarja dat is wel met 1 ster) en mijn headset was leeg dus ik hoorde alles via de speaker fantastisch :b al met al vind ik het wel geinig het is veel combinatie spel
Haha, dit is wederzijds, het team van je tegenstander zuigt net zo hard als jouw team dus het is geen voor/nadeel voor jouw je moet gewoon wat anders gaan spelen, ik suggereer meer op balbezit
Effe begrijpend lezen, ik zeg niet dat ik daardoor verloren heb of daardoor benadeeld ben he Zeg gewoon dat met 2 sterren teams het net wat lekkerder voetballen is omdat het niveau van deze teams gewoon té laag is.
Ik vind het gewoon echt heel lekker spelen, had er gisteren eigenlijk niks van gemerkt dat ik met een 1 sterren team zat te spelen.