Vastloper! Ik zat alleen maar met Denvan in een party, dus schijnbaar is zelfs dat te veel gevraagd. Inmiddels een week na de release, zou toch wel fijn zijn als het deze week wordt gefixt.
Gaat dat levelen zo snel, of spelen jullie zo veel? Maar S/S komt toch pas over een week of 2 binnen. Tijd zat om Blur te spelen. Normaal gesproken zou ik nu ook alleen voor Blur gaan en wachten totdat S/S nog verder afgeprijsd zou zijn, maar dan loop je het risico dat het online helemaal uitgestorven is tegen de tijd dat ik de game heb. En online is where it's at natuurlijk. editVanDen : Ik ben een fan én cheap.
Zojuist doorgekregen dat Blur is verzonden. Zal morgen wel binnen komen. Dadelijk nog even RDR halen en dan ben ik deze zomer weer zoet tot dat TDU2 uitkomt.
Net een dikke vastloper, en twee vrienden in mijn party hadden exact hetzelfde. Laatst RDR die ook meerdere keren vastliep, wat is dat tegenwoordig? Valt wel erg op nu. En mensen die ineens disconnected raken, terwijl ze eerste zijn...gebeurde mijn twee vrienden net.
Fuuu... Serieus? Hoe kom ik er dan in godsnaam bij dat het wel kan? En het was niet eens zo dat ik het dacht dat het misschien kon, ik dacht het zeker te weten. (dit was de reden waarom mijn zusje had meebetaald. Hoe ga ik dit vertellen. )
Gewoon offline splitscreen. Daar ziten ook allemaal rare namen bij. Gewoon dat doen, heeft ze ook niks door.
Ik denk dat ze die leeftijd voorbij is. Haha, helaas weet ze inmiddels wel wat van games. En wat specifieker; over Blur. Dus dat verschil ziet ze.
Van 't weekend veel 2 player split-screen gespeeld en dat was echt hilarisch.. wat een chaos zeg, echt geweldig Ken weinig games met zo'n hoge fun factor en dan nog split screen ook.