Call of Duty: Black Ops

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Redman FTW, 13 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij boeit het niet of de perks blijven of niet, als ze het maar op een één of andere manier kunnen balanceren door andere bepaalde perks.
     
  2. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof ook dat er is gezegd dat er weer voertuigen voorkwamen in de MP.
     
  3. PepperPwny

    PepperPwny Just sayin'

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo WEER? Zijn er dan ooit voertuigen in CoD multiplayers geweest?
     
  4. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    In 3 en 5, vind voertuigen in CoD trouwens helemaal niks, ook in WaW vond ik ze irritant.
     
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Zo te merken maar de helft van de serie gespeeld!
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik vond ze in 3 nog wel grappig, vooral op de grote mappen een beetje in je jeep rondscheuren naar de objectives. Geeft toch een extra dimensie aan capture the flag.

    Die tanks in 5 waren alleen maar irritant inderdaad. Op de tank mappen was de enige juiste tactiek altijd zorgen dat je alle tanks in bezit hebt en dan raggen maar. (En iedereen die geen tank heeft, camp op een tank spawn)
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Ik koop dit spel alleen als de FAMAS erin zit :+
     
  8. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Do some research:):

    3 en 5 zijn door treyarch gedaan en die gebruiken graag voertuigen in hun mp.
    Ik heb hier geen problemen mee MITS dit goed gebalanceerd is, het moet een toevoeging zijn en geen must om te winnen.
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    moet net kunnen toch? :+ prototype famas
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Laten we het hopen, overpowered ding _O_
    Anders gewoon de M16. Die is al sinds 1762 in ontwikkeling ofzo 8)
     
  11. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb 3 niet online gespeeld, maar een hoop split-screen met m'n broers, maar het leek mij online daar ook niet zo'n probleem door de lay-out van maps. En jeeps zijn sowieso niet zo'n probleem als overpowerde tanks. In Halo 3 zijn de voertuigen ook geen probleem, goede balans is gewoon belangrijk wanneer je ze erin stopt. In Halo 3 wil iedereen graag de Banshee, maar dat zegt niet dat ie zwaar overpowered is. Je schiet hem redelijk makkelijk uit de lucht en is ook niet erg makkelijk te besturen.
     
  12. PepperPwny

    PepperPwny Just sayin'

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup ik vond de WWII games van treyarch maar niks, misschien dat Black Ops wel goed wordt.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    M16 rockt. Vond hem in Bad Company ook al heel gaaf. Hoop overigens wel dat ze nu ook eens hun best doen met het geluid in een COD. Vond dat al net zo erg als veel van de Halo games. Hoe moeilijk is het om even een schot te lossen met wat geweren en daar het geluid van op te nemen?

    Je bedoelt volgens mij 1962? :+
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    :):

    En de WWII games van Activision ook nooit gespeelt dan?


    Nja doe voor mij maar gewoon COD1/COD2 stijl, geen flauwekul met al die kutperks/killstreaks. En een paar GROTE maps + voertuigen. :thumbs:
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Helemaal mee eens, al zou ik de voertuigen in COD niet missen. Het werkt gewoon beter in bijvoorveeld Bad Company I. In Bad Company 2 viel het me gewoon erg tegen. ;)
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329

    Minder is jammer genoeg nooit beter. Meer is beter. Ik denk dat ze in grote lijnen ook MW2 en World at War blijven volgen. Evenveel killstreaks, grote mappen inclusief voertuigen ... en gaan met die banaan.

    Ik heb niks tegen Perks. In COD4 waren ze gebalanceerd, had je keuze genoeg. De Killstreaks in COD4 waren ook perfect. 1 sterke Chopper in de lucht en klaar. In MW2 heb je vaak een Pave-Low, Harrier en Chopper Gunner allemaal actief. Echt achterlijk, want spawnen doe je bijna nooit veilig. In World at War HAD je niks in de lucht :+

    EDIT
    Bovendien is het ook al bevestigd dat de "Customized" Killstreaks terug komen. Hoop dat er een stel leuke tussen zitten :)
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2010
  17. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar is dat bevestigd? Ben gewoon benieuwd :)
     
  18. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Pavelow en Cp kan niet tegelijk ;)

    Hoop dat ze het niet zo weer overpoweren.
     
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik vind het prima als ze terug komen met al die killstreaks. Alleen moeten ze de kosten van de sterkere streaks hoger doen. Bijvoorbeeld dat de Chopper gunner als 2 streaks gelden en dat je daarnaast dus nog maar 1 andere streak kan instellen. Ik denk dat dit wel zal helpen qua veilig spawnen betreft.
     
  20. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze alles gewoon goed balanceren is daar geen behoefte aan. Geef bijvoorbeeld de CP gun een cooldown, zodat je ongeveer 7-8 schoten kan losen en dan weer ... seconden moet wachten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina