Tussenstandje: Yeovil Town - Slask Wocraw 1-0 Slask Wocraw - Yeovil Town 1-0 Nu 3e wedstrijd dus. Edit: Yeovil Town - Slask Wocraw 1-3
Yeovil Town - Slask Wocraw 1-0 Was vele malen beter Slask Wocraw - Yeovil Town 1-0 Was weer vele malen beter Slask Wocraw - Yeovil Town 3-1 Echt belachelijk, ik had 6 á 7 open doel kansen en Slask countert 3x en scoort dan. En je opstelling was na de 1-0 voorsprong toch 6-3-1?
Haha meen je dat nou? Eerste wedstrijd was je idd veel beter. Tweede wedstrijd ben je de eerste helft nauwelijks op mijn helft geweest, tweede helft was jij weer beter. Heb de hele tijd 4-3-3 gespeeld, die formatie van Robbin. Heb niet eens geswitched naar verdedigend of wat dan ook
Ga nou niet liegen, een vriend naast me zegt:'Kijk eens bij het tactiekenscherm (tijdens een uittrap). Ik keek, stonden er 6 op een rij met daarvoor nog 2 spelers. Maar heel sportief gespeeld
Haha ga toch weg. Ik speel ALTIJD met 4 verdedigers en een cvm daarvoor. Heb maar een custom formatie en dat is de 4-3-3 van Robbin. Klaar.
Ik bedoel ook niet dat jij dit aandraagt als reden van je verlies hoor maar ik bedoel als je je speeltstijl een beetje aanpast kan het makkelijk