Ik heb een groot probleem... Ik wil fifa 09 weer eens online tegen een vriend spelen maar ik moet een Ea account hebben nou is dat gelukt maar elke keer als ik mijn email+ww heb ingevoerd zegt hij dat er geen verbinding met de EA server gemaakt kan worden wtf moet ik nu doen! Alvast Bedankt!
Kan het misschien zo zijn dat je op je gamertag jonger dan 16 jaar oud bent? Dat veroorzaakt namelijk nogal vaak problemen met FIFA 09 online.
niet, moet je een nieuw account maken, met een email waar je ingesteld hebt dat je 18 jaar en ouder bent.
Dit is helaas de droeve waarheid. Dan hoop ik voor je dat je niet eerder al meerdere accounts heb aangemaakt, want je krijgt op 3 verschillende accounts gratis 1 maand Gold. Anders zou je zelfs ook nog Gold moeten kopen. Hele slechte zaak, ik heb EA er ook over gemaild, maar toen zeiden ze dat het probleem bekend was. Inmiddels is het probleem dus nog steeds niet opgelost en ik neem niet aan dat ze daar ooit nog iets aan gaan veranderen. Maar goed je kunt dus zo'n nieuw account aanmaken, of, ik weet niet hoe oud je op je gamertag bent, maar zodra je 16 wordt kun je gewoon wel FIFA 09 online spelen.
Hier hebben we een heel mooi topic voor: Xbox Live Vragen [Deel 6 - Korte vragen/Connectie problemen? Graag daar verder.