Pro Evolution Soccer 2011

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 9 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Deels ben ik het met je eens. Maar op een gegeven moment komen ze er wel achter dat ze een andere richting op moeten, het is heus niet zo maar zo dat journalisten zo vroeg in het proces al langs mogen komen, dit heb ik nog niet vaak meegemaakt bij een footy. Ik ben zelf ondertussen wel toe aan een nieuwe PES, Fifa heeft in mijn ogen toch altijd iets doods. Het leeft gewoon niet. Ik ben wel toe aan een full-manual game, wat echt moeilijk is om te spelen. Bij Fifa drukt iedereen gewoon op de pass-button, iedereen speelt Barca-style. Geef mij maar PES 2011, nu al.

2. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    En als ik die beelden zie zie ik wijnig verschil tegen over het huidige gebeuren!

3. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kan niet wachten op gamescom!

4. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
  5. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Deze is wel aardig om te zien hoe dicht 2011 (linksonder) bij de echte atmosfeer komt (de bovenste van de drie):

6. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Die journalisten kwamen volgens mij vooral om nieuwe features te checken. De geluiden, nieuwe animaties en hoe die gemaakt werden etc. Kan me niet voorstellen dat alles wat ze al gemaakt hebben in die build zat waar ze mee speelden. Hopelijk niet in ieder geval, want je ziet in dat korte stukje gameplay al weer een keeper hard in de fout gaan 8)

Ik hoop ook dat het een moeilijk PES wordt. Easy to learn, hard to master :thumbs:

7. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me ook sterk, maar het zegt wel iets hoor als je zo vroeg van te voren al de pers uitnodigt. De keepers mogen inderdaad nog wel enige verbetering kennen. Het zou alleen jammer zijn als de keepers 'superhuman' worden, dat idee heb ik soms bij Fifa. Een foutje op zijn tijd houdt het ook realistisch.

8. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ook dit jaar hoop ik op een sterke concurrent van Fifa...ben wel een beetje klaar met die gameplay van fifa en snak naar good old PES.
    Op zich denk ik dat het een goed teken is dat de pers nu al een glimp heeft mogen opvangen van deze build, dat was voorgaande jaren toch niet het geval ?
    Hopen en duimen draaien de komende maanden ;)

9. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is inderdaad voor het eerst dat er zoveel westerse pers aanwezig is geweest.

10. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083

Zoals ik al aangaf eerder in dit topic, ik HOOP het echt, want was oorspronkelijk ene gigantische PES-fam (al vanaf de eerste ISS op de SNES, en zelfs toen speelde ik de japanse versie al voordat de engelse versie uit was geloof ik... ).

PES4 en PES5 heb ik ook krankzinnig veel gespeeld (niet dat die 'perfect' waren, maar wel goed genoeg). Als de volgende PES dat niveau weer weet te behalen, dan sta ik als hardste te juichen...

... maar goed, zoals we de afgelopen jaren hebben gezien, was het niet best wat we voorgeschoteld kregen, en iedere keer weer waren er toch mooie verhalen in de previews en persberichten etc etc... dus ik ben inmiddels wat cynischer geworden ;)

Daarnaast is FIFA natuurlijk een meer dan uitstekend alternatief geworden de laatste 2 jaar, waar ik ook erg veel lol mee beleef.

Vooralsnog heb ik dus iets meer vertrouwen in FIFA11, dan in PES2011. Als ze allebij uitstekend worden, is dat alleen maar goed natuurlijk.

11. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Goed dat ze de pers uitnodigen, wat blijkbaar de eerste keer is, ik dacht dat het gebruikelijk was. Alleen vind ik het dan weer jammer dat ze dan niet iemand beschikbaar hebben die een beetje vlot Engels kan spreken. Je moet toch de pers enthousiast maken en deze presentatie vond ik echt droog.
    Maarja de graphics zijn wel iets verbeterd, maar dat was niet het grootste klaagpunt. Ik heb nog niets kunnen zien waarvan ik denk dat deze pes wel gaat overtuigen. Ik heb ook niet de previews gelezen en dat zal ik ook niet gaan doen. Ik ga geen tijd verspillen daaraan, want elk jaar zijn de previews positief. Dat zal nu niet anders zijn. Ik lees liever de reacties na de release.
    Ik heb wel gehoord dat het tactics scherm verbeterd is, vorig jaar hadden ze fifa na gedaan en dat was echt dikke stront. |:-

Laatst bewerkt: 1 jun 2010
  12. hotymoty

hotymoty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zal er denk een demo komen voor ons? en wanneer was de demo van pes 2010 dan uitgekomen

13. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    meestal komt er een demo rond de 3 weken voor de release

14. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Ik als PES-liefhebber heb ook nog geen WOW-gevoel maar ik heb wel net als vele denk ik hoop.

Alle verhalen en filmpjes zullen wel weer je aan twijfel brengen maar wanneer we zelf daadwerkelijk de game kunnen spelen, mogen we pas echt beoordelen. Ik hoop wel van harte dat fysieke duels en het weerimpact op het veld/bal/spelers flink verbetert.

Deze screen vond ik wel leuk, leuke camera-angle, terwijl ik het filmpje van de youtubelink (publiek en animaties) wat tegen vind vallen.

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860

Ah, nice dit. Dit zijn details die FIFA niet heeft, daar lopen ze allemaal in XXXXXL shirtjes rond. Ben benieuwd, heb echt weer zin in een goede PES. Deze hele generatie veel FIFA gespeeld, maar moet zeggen dat ik sinds FIFA10 niet veel zin meer erin heb. Mis echt PES5.

16. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil gameplay zien, om echt goed te kunnen zien wat er veranderd is Maar wat ik zie en lees, daar word ik niet opgewonden van.

En wat is die Adam van wenb toch een paardenlul, die scheld echt iedereen uit die het ook maar durft 1 klein puntje van kritiek te geven. Hij zou zijn naam moeten veranderen in Adam H.

Zulke gasten stagneren de ontwikkeling van een game als pes. Met al hun whooo en whaaaa, het lijkt wel of dat ze daar gezamenlijk klaarkomen als ze een screen zien.

Maar als iemand dan op merkt dat sommige journalisten ook kritiek hadden op de keepers, dan krijg je de wind van voren. Wat een propagandasite is dat zeg.

17. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ben het niet oneens met je Bertje, maar zoals aangegeven is dat allang bekend bij Konami ( keeper, response ) en dat ze daar dus mee bezig zijn.

Naast het kennis maken met pes 2011 was die trip ook voor feedback!

Dan snap ik wel dat Adam af en toe uit zijn slof kan schieten.

18. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Af en toe?

Hij reageert echt op elke post die negatief zou kunnen zijn. En dan ook steeds op een asociale manier.

Maar goed, is niet mijn probleem.

Ik ben wel echt reuze benieuwd naar gameplayvideo's. Of dat die nu goed of slecht zijn, ik ben er erg nieuwsgierig naar. ;-)

19. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Denk dat we pas echt een oordeel kunnen vellen op Gamescom, in Augustus. Dat is meestal een build die dicht tegen de final aanzit!

Ook goed nieuws betreft het commentaar :

20. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    We kunnen inderdaad pas oordelen met wat latere builds, filmpjes en met name als we er zelf mee aan de gang kunnen. Zelfs demo's vind ik nooit recht doen aan de uiteindelijke game eigenlijk.

Ik hoop dat die fysieke duels veranderen zolang het maar niet richting FIFA gaat. Dat lijkt vaak meer op een worstelspelletje met dat neppe geduw, veel te overdreven als je het mij vraagt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina