[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 13]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Daz, 6 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Once Upon a Time in America

Had deze film nog nooit gezien. Maar wat een meesterwerk zeg :eek: Had van mij nog wel een uurtje langer mogen duren.

9,8/10

2. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Net terug uit de bios, heb Prince of Persia gekeken. Was een redelijke film, maar dat kwam alleen maar door de hoofdrolspeelster. Voor de rest vond ik er niet veel aan.

6/10

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    True, in James Bond vond ik haar maar mwah. In Clash of the Titans was ze al een stuk beter maar in PoP.. damn!

4. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    vanavond truman show op tv! geweldige film!:D

5. DvDongeren

DvDongeren Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rampage
    IMDb Link

Tja, een vrij standaard "I'm sick of this world so lets do it my way to make it a bit better" film.. Zinloos geweld van een fcked up kereltje.

Maar voor een Uwe Boll film was hij best goed te doen, toch een 6.5/10.

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik vind bijna 4 uur lang zat :+

Maar goed je hebt wel gelijk. tijdens het kijken van de film heb je echt niet in de gaten dat hij zo lang duurt

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Een boel films gezien de laatste tijd.

Natural Born Killers
    Toffe film! Heb 'm wel in drie zitten moeten uitkijken, anders was het niet gelukt. Wel een goede film, aantal van mijn favoriete acteurs (Woody Harrelson, Robert Downey Jr.) in een goed verhaal. Een rare aaneenschakeling van geweld, drugs en Tarantino dialogen (hij heeft het verhaal geschreven). - 7,4

American Beauty
    Kon me niet herinneren ooit een film met Kevin Spacey gezien te hebben (behalve 'Moon'), en na veel goeds over hem gehoord te hebben deze dus opgezet. Wát een film! _O_ Spacey is echt een fantastische acteur. Het verhaal en de personage vind ik erg sterk, met name omdat je meerdere personages hun kijk op hun leven ziet. Met iedereen kon ik me wel enigszins identificeren. Het einde viel me wat tegen, zowel qua verhaal als het te vlugge tempo waarop het gebeurde. - 8,9

The Usual Supsects
    Nog een klassieker! :+ Weer Kevin Spacey, ook met Benicio del Toro, waarvan ik erg genoten heb in deze film. IJzersterk verhaal, goed geacteerd. De plottwist viel me wat tegen, tot een paar minuten na de plottwist de echte plottwist kwam. Shi-it! _O_ Had van mij wat langer gemogen, verder geweldige film. - 8,6

Rock 'N' Rolla
    Gérard Butler heb ik altijd wel kunnen waarderen en ook in deze film vond ik hem goed. De film voldeed alleen niet aan mij verwachtingen, geschapen door het begin van de film en de naam. Ik verwachtte een humoristische of bombastische actiefilm, wat het toch niet helemaal was. Ik verwachtte iets met rock 'n' roll, de stijl van de film. Niet dus. Prima verhaal, prima acteurs, niet echt heel bijzonder. Naar mijn mening iets te veel personages in de film, zeker voor een film van nog geen 2 uur. Daarom viel het einde me ook wat tegen, ging opeens weer over die andere kerel.... 7,2

8. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Schijnt dat het origineel in Sergio Leone's visie zelfs 6 uur duurde 8)

9. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Nooit een film eerder met Spacey erin maar toch direct herkennen dat zijn stem in Moon zat :+

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Ja, net zoals Once Upon A Time In The West origineel ook veel langer duurde.

11. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dat had ik gezien in de aftiteling, en toen op IMDB gekeken welke films hij nog meer in speelt. ;)

12. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    weer eens the truman show gekeken, wat blijft die film toch geweldig!
    Iedere keer als ik hem kijk word die film weer beter.
    Mooi idee voor een film, mooi einde en een geweldig gespeelde rol door Jim Carrey.
    8.5/10

13. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, heb nu ook Planet Terror gezien.
    Wat een belachelijke over the top film is dat zeg :lol:
    Eerder had ik al From Dusk Till Dawn gezien van Rodriguez. Maar deze is 2x zo bizar. In het begin dacht ik: wat een slechte film is dit, maar snapte ik wat het uitgangspunt van de film was. Vanaf dat moment alleen maar genoten en gelachen.
    8/10

14. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.966
    Robin Hood

Vond hem wel aardig, voorspelbaar, maar ach, he, who cares. Mooie omgevingen ook. In Engeland gewoon opgenomen zeker?

7.5/10

15. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Gisteren Die Hard 2 weer eens gezien. Blijft toch een van m'n favoriete filmreeksen _O_

8,5/10

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Nog niet zo heel lang geleden 300 gezien op Blue Ray.
    Moet toch zeggen dat die gruwelijk vet is. 9/10

Vooral dit stukje blijft episch; vol de speakers aan:

http://www.youtube.com/watch?v=nItYBbYRtEc

Speech FTW!!! _O_

17. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    The Goods: Live Hard, Sell Hard gezien. 8/10

http://www.imdb.com/title/tt1092633/

Wist niet wat ik er van moest verwachten maar was super. In de stijl van Anchorman, Step Brothers enzo. Heerlijke humor:)

18. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Thanks for the tip!
    Jeremy Piven, Ving Rhames, David Koechner en Ken Jeong _O_ Nice!

19. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    GSE 2 (Ookwel Hooligans 2 genoemd).
    6/10

Wat een slechte film is dit toch, het eerste deel vond ik zo geweldig door die groepsband en de wedstrijden waar ze samen heen gingen etc. Hier zitten ze in de gevangenis, ze willen hun tijd uitzitten zonder te rellen maar ze vechten met de Chelsea fans. Dan worden ze eindelijk overgeplaatst komen ze terecht in een gevangenis waar de Millwall gozers de leiding hebben en gesteund worden door een corrupte hoofdagent. Dit is zo'n beetje het verhaal waarbij er af en toe iemand in elkaar word geslagen. Echt totaal onbekende acteurs ook, alleen één gozer van deel 1 (die piloot) zat erin. :/

Flight of the Living Dead, Outbreak on a Plane.
    4/10

Slechte zombie b-film, moest af en toe wel lachen maar verder niks. Je zag ook twee van die geflopte acteurs, van die types die één keer een redelijke bijrol hadden in een goede film. Benny van The Mummy en de curator van een museum uit dezelfde film.

Laatst bewerkt: 2 jun 2010
  20. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Niet 1 positief woord te vinden maar toch nog een (magere) voldoende?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina