Rockstar komt sowieso toch nooit met iets groots op de E3, die kondigen hun shit aan wanneer hun dat willen. Ik verwacht in ieder geval op zijn minst een Bully 2 of nieuwe GTA in 2011. Denk niet beide, want waarschijnlijk komt Max Payne 3 ook wel in 2011.
Zul je even moeten wachten, want Episode 3 moet eerst nog komen . Geweldig, dat bericht is in Portal humor stijl geschreven .
Ik hoop op weer een nieuw project. Red Dead Redemption is echt tof, ga nu maar een piratengame maken!
Verwacht maar geen HL. De conf is afgeblazen dus ook al hebben ze wel een suprise. Ik denk als ze HL haddne dat de conf niet zou worden afgeblazen.
Goh, weer iets waar we in Europa/NL helemaal niks aan hebben. Bedankt Microsoft! Last.fm Netflix [Hulu?] Gelukkig kunnen we Twitteren en Facebook gebruiken! ... ...
Heyyy, niet zo lullig doen. "Europa" moet de hand in eigen boezem steken dat de verdeling qua rechten in Europa op film en muziek een complete nachtmerrie is. We zijn echt bezig om al deze servidces ook naar Europa te krijgen en zeker ook naar Nederland. We zijn maar een vliegje, maar wel eentje die qua online een aardige wind kan laten. Just keep your fingers crossed en hoop dat ik mijn lobbywerk goed doe! Hoe beter ik mijn werk doe, hoe eertder we dit allemaal hebben. (Kortom, tot nu toe stink ik ) Pffff, ben niet in de wieg gelegd voor lobbywerk.
Lobbyist nodig voor je missiewerk wanneer stap je in het vliegtuig naar de E3? Misschien kan je er voor zorgen dat MS UK ons aansluit op 1 vs 100 (kunnen we ook meespelen) Zijn er in ieder geval een aantal leden blij
De EU moet gewoon de boel standaardiseren voor alle landen, ik bedoel, die Europese regering zit er toch voor dat soort zaken?
Ik vertrek zaterdag 12 juni, zodat ik op zondag al het Project Natal event kan bijwonen. Vette shizzzle, ik heb er zin in. Best mooi weer ook denk ik half juni in LA. Voor de zekerheid wat korte broeken mee.