Is het al mogelijk om een 3GS met 3.1.3 simlock vrij te maken? Naast de manier van t-mobile zelf natuurlijk? En jailbreaken?
Denk 's heel even na, hoe je daar achter zou kunnen komen. Niet via hier tenminste, want dat mag hier niet besproken woorden. Maar iets dat met een G begint en eindigt op een E.
Nouja google is een beetje onduidelijk hierover. Komt misschien door alle rare termen die daar genoemd worden, waar ik totaal geen verstand van heb zegmaar... Nouja never minder
he bah! Status: Onderdelen voor het uitvoeren van de reparatie zijn momenteel niet op voorraad en laat dat maar zo blijven dan krijgen we een 3gs
ja toch. me 2. als ie het maar doet. neem toch de 4G./HD dus een 3gs heeft weinig meer waarde. ja maandje plezier
Idem hier. Heb de nieuwe iPhone toch vanaf dag 1. Even naar Solid-Vision gemaild om te vragen of ze 'm naar m'n werkadres willen sturen, als hij op een werkdag afgeleverd wordt. Kreeg mail terug dat hij waarschijnlijk rond maandag verstuurd wordt. Scheelt dat ik een druk weekend heb, dus dat is zo voorbij. Zaterdag naar Nederland - Hongarije en 's avonds naar een festival. Zondag verjaardag!
dan zal die van mij denk ik ook rond zelfde periode worden opgestuurd.\o/ ff gemailed en die van mij komt ook volgende week en krijg een vervangend toestel.
^Dus iedereen heeft zn "oude" iPhone opgestuurd om maar een nieuwe te krijgen? Volgens mij repareren ze gewoon het defect en krijg je je eigen phone gewoon terug, of krijgen jullie allemaal een nieuwe? Niet dat ik em ga opsturen, die van mij is na bijna 2 jaar nog steeds zo goed als nieuw