Gefeliciteerd Jammer dat je quit als je achter staat. Maarja...Jooooooooden lopen altijd weg Sorry kon het niet laten Excuses als ik iemand gekwetst dan wel beledigd heb
Hmm niet echt geloofwaardig Jorrit, je bent de organisator van het gebeuren dus moet je niet zulke opmerkingen maken je moet je een beetje professioneel opstellen Mja wat wel van belang is, ga dadelijk de wedstrijden tegen Tobias spelen, hoop hier mijn eerste toernooi punten te pakken
Ben inderdaad niet gewend om te verliezen. Win te vaak, maar als ik verlies altijd met lucky goals tegen. niet dat ik er nu uitlig, maar dit is mijn laatste fifa 10 toernooi. Heb het namelijk lastig met het switchen tussen Fifa world cup en fifa 10. kan me zo niet concentreren op 1 voetbalspel.
Dan moet je hem van die lijst gooien...... maar ik vindt dat je dit soort opmerkingen dan niet moet maken
Hehe, als je verliest is het dus altijd door lucky goals? Misschien voelt het zo bij jou maar hoeft het niet zo te zijn. Ben het wel met Jorrit eens . Ik speel ook beide spellen, misschien dat ik daarom 4 lucky goals maak omdat ik niet gewend ben om gewoon te scoren!
TobiasBB - House ( 0-6 ) Duidelijke cijfers toch? vooral het snelle rondtikken was hem te machtig House - TobiasBB ( 2-0 ) Deze wedstrijd had ik het een stuk moeilijker, in de 30st minuut ongeveer kom ik 1-0 voor, dit blijft het tot vlak voor tijd. Tobias heeft hier en daar een beetje pech en ik kan in de 2de helft ook geen goede schoten op doel afleveren woej ik ben door
Robbin92 5-0 Ctd BehindAngle In de eerste helft raakte ik 2x de paal en Ctd 3x, maar ik ging met een 1-0 voorsprong de rust in. De tweede helft speelde ik veel beter dan in de eerste en liep ik verdiend uit. Ctd BehindAngle 1-3 Robbin92 Ctd kwam op een verdiende 1-0 voorsprong, waarna ik na een mooi driehoekje op 1-1 kwam. Daarna ging Ctd Offensive/Full-Offensive spelen waardoor ik veel ruimte kreeg en kon uitlopen. Gaat lekker snel met de wedstrijden!!
Nimes - NQFFC 3-2 Nimes - NQFFC 1-3 Hierna was eigenlijk geen derde wedstrijd nodig, maar omdat ik zelf dacht dat doelsaldo niet uitmaakte ging Looney vol op de aanval spelen, waardoor ik nog een keer kon scoren. Met deze uitslag was ik door geweest, maar omdat ik in de veronderstelling was dat een derde wedstrijd nodig was hebben we die gespeeld Nimes - NQFFC 2-0 Terechte overwinning voor Looney deze wedstrijd. Succes in de volgende ronde man
En jawel, alles is gespeeld. Jullie zijn fantastisch jongens Het toernooi-centrum lijkt zijn vruchten af te werpen Vanavond zal de loting voor de kwartfinales plaatsvinden.
Ik wil graag dat dat gekloot na de wedstrijd over is, ok ik ben geen organisator van dit toernooi maar laten we nu met z'n allen aannemen dat diegene met de meeste goals wint, dat klinkt simpel, maar als ik zie hoe sommige reageren op hun verlies is dat zeer hinderlijk voor de voortgang van de komende toernooien. Iedereen heeft de kans om te winnen van iedereen(ook al is de kans ook klein, in mijn geval ) Maar ik wil graag van de vaste groep actieve jongens een succesvolle 'league' maken. Natuurlijk kan ik begrijpen dat je pissed off bent als je verliest, maar de hand geven en een felicitatie aan het eind van de wedstrijd doet je voorkomen als een goed verliezer. Dat maakt soms meer indruk dan dat je wint. Ook al kun je niet tegen je verlies, play on !!
Loting kwartfinales: HB Koge - Chunam Dragons Śląsk Wrocław - Daejeon Citizen F.C SønderjyskE - Nimes Brisbane Roar - Wiener Neustadt